Výrobní ředitel

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • koordinace a úzká spolupráce s pracovníky
  • tvorba plánů výroby a výrobních linek
  • zodpovědnost za péči o kolovou techniku
  • koordinace údržby a elektroúdržby
  • zodpovědnost za výrobní procesy
  • každodenní reporting
  • spolupráce při zpracování mzdových podkladů
  • jednání s dodavateli
  • účast na výběrových řízení

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • jistotu v dominantní a rozvíjející se společnosti
  • balíček benefitů
  • práce v přátelské kolektivu

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Velmi zajímavá příležitost pro uchazeče, kteří mají zkušenosti s vedením výroby, nejlépe z oboru stavebnictví, popřípadě strojírenství. Jedná se o velmi specifickou a atypickou výrobu a pro úspěšné řízení pracovníků je vyžadována zejména vysoká míra vlastních organizačních schopností a schopnost improvizace.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • VŠ strojní, stavební nebo elektrotechnická
  • znalost plánování výrobních činností výhodou
  • praxe v podobném oboru (stavbyvedoucí, úsekový stavbyvedoucí, výrobní ředitel) min. 5 let
  • částečná znalost personální a mzdové agendy
  • flexibilita, odolnost vůči stresu, logické myšlení, organizační a vůdčí schopnosti, loajalita
  • praxe s vedením většího množství zaměstnanců výhodou min. 50
  • dobrá znalost MS Office podmínkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3957395  Datum zveřejnění: 25.8.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.