Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní manager staveb
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Litoměřice
Okres Litoměřice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Koordinace a dohled nad přípravou podkladů pro výběrová řízení dle dokumentace stavby a smluvních podkladů, zpracování cenových nabídek
- Zodpovědnost za zpracování administrativní agendy
- Kontrola přípravy subdodavatelských smluv
- Analýza ekonomiky staveb a zpracování časového plánu stavby
- Komunikace s vedením stavby, subdodavateli i zákazníkem
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro změnové listy, kontrola fakturace subdodavatelů
- Kontrola smluvního plnění investorské smlouvy na subdodavatele
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zajímavé finanční ohodnocení
- mobilní telefon
- notebook
- služební auto
- stravování na pracovišti zdarma
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Pavla Andrlová
Ovocný trh 573/12 Praha 110 00
Mobil: +420 730 179 016
Email: [email protected]
Pavla Andrlová
Ovocný trh 573/12 Praha 110 00
Mobil: +420 730 179 016
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Pro našeho významného klienta, rodinnou stavební firmu s dlouholetou tradicí hledáme posilu na pozici
Pro našeho významného klienta, rodinnou stavební firmu s dlouholetou tradicí hledáme posilu na pozici
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání s maturitou technického směru
- 5 let zkušeností na obdobné pozici
- znalost čtení ve stavebních výkresech a dokumentaci,
- ŘP sk. B
- Pokročilá znalost MS Office
- znalost programu KROS a AUTOCAD výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3967798
Datum zveřejnění: 14.9.2020
2020-09-14
lokalita: Okres Litoměřice Pozice: Architekt Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.