Manažer plánování výroby

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Uherské Hradiště, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • vytvoření oddělení plánování výrobních kapacit
  • tvoření plánů výroby na základě komunikace s dalšími odděleními
  • tvoření plánů výroby dle požadavků klientů
  • kontrola a reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zázemí stabilní společnosti
  • nadstandardní mzdové ohodnocení
  • příležitost budovat si pozici a své oddělení od začátku
  • pružná pracovní doba a dle situace možnost home office
  • roční bonus
  • závodní stravování

Informace o náboru

Trenkwalder a.s. - Petra Trunkátová

HR konzultantka, Zlín

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Průmyslová výroba

Stabilní firma vyhlašuje výběrové řízení na novou pozici ve společnosti. Dostanete prostor na vytvoření nového oddělení, navrhování nových řešení, zavedení procesů, souvisejících s výrobním plánováním a pro komunikaci v angličtině.

Těšíme se na Vás!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • praktická znalost plánovacích procesů ve výrobě - znalost dalších výrobních záležitostí výhodou
  • komunikativní znalost AJ - B2/C1
  • schopnost ovládat velmi dobře Excel a ERP systémy
  • kvalitní komunikace

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3979230  Datum zveřejnění: 30.9.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.