Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka nákupu a vedení
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Karviná, Česko
Okres Karviná, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici se Vám bude hodit komunikativní němčina nebo angličtina pro jednání s dodavateli, důležitá je také čeština pro kontakt se spolupracovníky. Uvítáme organizační dovednosti a schopnost dotahovat věci do konce, logické myšlení díky technicky orientované výrobě. Zaujali jsme Vás? Pak čtěte dále, co Vás čeká ...
- kompletní zastřešení administrativy výrobní společnosti
- vyřizování pošty, mailů a telefonátů, zpracování dat a reportů
- plnění operativních úkolů spojených s provozem firmy, spolupráce s kolegy z výroby
- objednávání režijního materiálu, ochranných pomůcek, kancelářských potřeb, překladů a spotřebního materiálu
- zajištění materiálu pro údržbu a výrobních kooperací, nákup spojovacích produktů
- vystavování upomínek k odběratelským fakturám, evidence stížností, zastřešení spolupráce s úklidovou firmou
Zaměstnanecké výhody, benefity
- různorodé pracovní úkoly na kumulované pozici v administrativě a nákupu
- hlavní pracovní poměr s nástupem možným ihned
- moderní pracovní prostředí
- 25 dnů dovolené, jazykové kurzy, školení, firemní akce, 2x ročně mimořádné odměny, ...
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- výrobní závod kousek od Havířova
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pro významného výrobce plechových profilů z Karvinska hledáme nového kolegu nebo kolegyni na oddělení nákupu v kumulaci jako administrativní podpora vedení společnosti.
Pro významného výrobce plechových profilů z Karvinska hledáme nového kolegu nebo kolegyni na oddělení nákupu v kumulaci jako administrativní podpora vedení společnosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- nutná aktivní znalost jazyka německého nebo anglického pro denní komunikaci (telefonická i písemná)
- praxe na podobné pozici v administrativě, na obchodním oddělení, v nákupu nebo při jednání s dodavateli
- orientace v technické oblasti velkou výhodou
- SŠ vzdělání (obchodní akademie či technický obor)
- komunikativní dovednosti, svědomitost, vysoká míra samostatnosti
- umět jednat po telefonu, nebát se řešit i negativní věci
- matematické a logické myšlení
- uživatelská znalost MS Office, interní systém zaučíme
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4008486
Datum zveřejnění: 4.12.2020
2020-12-04
lokalita: Okres Karviná Pozice: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.