Specialista zákaznické kvality

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Ústecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • odpovědnost za správu a řízení zákaznických reklamací
  • zpracování reklamací v souladu s metodikou 8D
  • provádění analýz a reportů
  • koncepční řízení nápravných opatření v souladu se standardy kvality
  • řešení reklamačních řízení v úzké spolupráci s výrobou, technologií, zákaznickým servisem a logistikou
  • uplatňovaní kvalitativních standardů a metod (FMEA, SPC)
  • rozvoj kvalitativních postupů a procesů

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • trvalý hlavní pracovní poměr v zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • práci v příjemném kolektivu
  • odpovídající finanční ohodnocení dle kvalifikace
  • bonus za docházku
  • možnost profesního růstu a dalšího firemního vzdělávání
  • věrnostní odměny - jubilea firemního stáří, příspěvek na penzijní připojištění, dovolená navíc, stravenky

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Průmyslová výroba

Pro našeho významného klienta, nadnárodní společnost zabývající se výrobou propojovacích signálních a datových kabelových konektorů zejména pro průmyslové linky, hledáme posilu do týmu oddělení kvality - Specialistu zákaznické kvality.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • střední vzdělání s maturitou technického směru
  • zkušenosti s řízením kvality výrobků a výrobních postupů
  • znalost norem jakosti (ISO 9001, VDA apod.)
  • koncepční dovednosti systémového řízení
  • zkušenosti s analýzami (Pareto, Ishikawa, 5x Proč, 8D)
  • komunikativní znalost německého / anglického jazyka na pokročilé úrovni
  • znalost a dovednost práce v SAP 6.0 QM výhodou
  • komunikativní znalost druhého cizího jazyka výhodou
  • přesnost, důslednost a smysl pro detail

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4011749  Datum zveřejnění: 14.12.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.