Vedoucí oddělení BOZP a PO

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Klatovy
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • zajištění prevence rizik v oblasti BOZP a PO
  • provádění kontrol a následné zavedení nápravných opatření
  • provádění vstupních i periodických školení v této oblasti
  • aktivní komunikace se státními a kontrolními orgány, kolegy napříč organizační strukturou společnosti
  • tvorba dokumentace BOZP a PO, včetně pravidelné aktualizace
  • pravidelný reporting klíčových ukazatelů vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • stabilní zaměstnání u jedničky v oboru opracování a zpracování dřeva
  • smluvní finanční ohodnocení
  • 13. mzda, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, bonus za docházku
  • podpora v profesním rozvoji - odborné vzdělávání
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
Nástup: nejlépe ihned

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Gabriela Fialová
Pražská 84/15 Plzeň 30100
Mobil: +420724902405
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku

Pro německou společnost se specializací na opracování a zpracování dřeva, hledáme zapáleného kolegu do oblasti BOZP a PO.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • odbornou způsobilost v oblasti BOZP dle zák. 309/2006 Sb.
  • odbornou způsobilost v oblasti PO dle zák. 133/1985 Sb.
  • praxe v oboru u výrobní společnosti nejlépe v obdobném provozu
  • komunikativní znalost NJ/AJ
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4020047  Datum zveřejnění: 13.1.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.