Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní manager Slovensko – reklamní předměty
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
1 700 EUR/měsíc
1 700 EUR/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Stabilní a úspěšná společnost se sídlem v Česku právě hledá šikovného obchodníka pro podporu svých prodejních aktivit na Slovensku. Důležitá je pro nás předchozí praxe v oboru prodeje reklamních předmětů apod.
Zkušeností si ceníme a dokážeme nabídnout velmi dobré platové ohodnocení včetně různých firemních benefitů. Angličtinu potřebovat nebudete, nejdůležitější je obchodní duch, proaktivita a drive!
Popis pozice:
• péče o svěřený region a klienty a akvizice nových klientů
• navazování, budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky
• prezentace společnosti a vypracování cenových nabídek
• účast na obchodních jednáních
• mapování trhu a pravidelný reporting
• porady v ČR cca 1x měsíčně
Požadavky na pozici:
• SŠ/ VŠ vzdělání
• min. 3 roky praxe na obchodní pozici v oboru reklamních a dárkových předmětů, případně uvítáme i dlouholeté zkušenosti s katalogovým rychloobrátkovým prodejem
• obchodní talent, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
• tah na branku a orientace na cíl, soutěživost, samostatnost
• MS Office
• řidičský průkaz sk. B
• flexibilita
Benefity:
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
Pokud máte o pozici zájem, pošlete prosím svůj životopis a připojte alespoň krátký motivační dopis. Budu se těšit na Vaše odpovědi!
Zkušeností si ceníme a dokážeme nabídnout velmi dobré platové ohodnocení včetně různých firemních benefitů. Angličtinu potřebovat nebudete, nejdůležitější je obchodní duch, proaktivita a drive!
Popis pozice:
• péče o svěřený region a klienty a akvizice nových klientů
• navazování, budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky
• prezentace společnosti a vypracování cenových nabídek
• účast na obchodních jednáních
• mapování trhu a pravidelný reporting
• porady v ČR cca 1x měsíčně
Požadavky na pozici:
• SŠ/ VŠ vzdělání
• min. 3 roky praxe na obchodní pozici v oboru reklamních a dárkových předmětů, případně uvítáme i dlouholeté zkušenosti s katalogovým rychloobrátkovým prodejem
• obchodní talent, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
• tah na branku a orientace na cíl, soutěživost, samostatnost
• MS Office
• řidičský průkaz sk. B
• flexibilita
Benefity:
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
Pokud máte o pozici zájem, pošlete prosím svůj životopis a připojte alespoň krátký motivační dopis. Budu se těšit na Vaše odpovědi!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Benefity:
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4021966
Datum zveřejnění: 18.1.2021
2021-01-18
lokalita: Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování) Pozice: Account manager, Obchodní zástupce Společnost: Trenkwalder a.s.
Spodní hranice mzdy (brutto): 1 700 EUR/měsíc