HR Administrátor v módní společnosti – jedinečná nabídka, Praha
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pro našeho TOP klienta, zahraniční módní společnost s dlouholetou tradicí se sídlem v samotném centru Prahy, hledáme šikovného kandidáta na pozici do personálního oddělení.
Vaše náplň práce
- Správa náboru zaměstnanců i jejich odchodů, vedení osobních složek, aktivní podpora všech HR procesů firmy
- Administrativní podpora HR týmu, práce s databází, péče o provoz kanceláře (nákup kancelářských potřeb, atd.)
- Úzká spolupráce s manažery jednotlivých prodejen, a jejich zástupci (HR administrátor je "spojka" mezi zaměstnanci a vedením firmy)
- Zajištění komunikace s úřady
Váš profil
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí praxe v administrativě nebo personalistice min. 2 roky podmínkou (ideálně v oděvní, maloobchodní, nebo FMCG společnosti)
- Zkušenosti s řízením personální agendy, znalosti pracovního práva podmínkou
- Znalost MS Office
- Velmi dobrá úroveň anglického jazyka (v písemné i mluvené podobě)
- Hledáme dynamickou osobnost, která je schopna zvládnout více úkolů najednou
Naše nabídka
- Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s možností kariérního růstu
- Vysoké finanční ohodnocení
- Práce v mezinárodním prostředí
- Vzdělávací kurzy a školení
Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Ucházejte se nyní
ID: 4035284
Datum zveřejnění: 17.2.2021
2021-02-17
Lokalita: Praha Pozice: Kouč Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.