Najděte si zajímavou práci s námi.

HR Administrátor v módní společnosti – jedinečná nabídka, Praha

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pro našeho TOP klienta, zahraniční módní společnost s dlouholetou tradicí se sídlem v samotném centru Prahy, hledáme šikovného kandidáta na pozici do personálního oddělení.

Vaše náplň práce

  • Správa náboru zaměstnanců i jejich odchodů, vedení osobních složek, aktivní podpora všech HR procesů firmy
  • Administrativní podpora HR týmu, práce s databází, péče o provoz kanceláře (nákup kancelářských potřeb, atd.)
  • Úzká spolupráce s manažery jednotlivých prodejen, a jejich zástupci (HR administrátor je "spojka" mezi zaměstnanci a vedením firmy)
  • Zajištění komunikace s úřady

Váš profil

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Předchozí praxe v administrativě nebo personalistice min. 2 roky podmínkou (ideálně v oděvní, maloobchodní, nebo FMCG společnosti)
  • Zkušenosti s řízením personální agendy, znalosti pracovního práva podmínkou
  • Znalost MS Office
  • Velmi dobrá úroveň anglického jazyka (v písemné i mluvené podobě)
  • Hledáme dynamickou osobnost, která je schopna zvládnout více úkolů najednou

Naše nabídka

  • Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s možností kariérního růstu
  • Vysoké finanční ohodnocení
  • Práce v mezinárodním prostředí
  • Vzdělávací kurzy a školení

Místo práce

Praha

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Anna Vanová

Mobil: +420724566031
Email: [email protected]kwalder.com
ID: 4035284  Datum zveřejnění: 17.2.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.