Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Logistický a nákupní asistent_se znalostí SAP
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč/měsíc
35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vytváření, případně kopírování prodejních objednávek v SAP
- komunikace se zákazníky
- interní komunikace napříč společností o vývoji cenových nabídek
- zpracování interních hlášení, analýzy ze SAP-MM modulu
- sledování a návrh nových procesů v oblasti logistiky
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stravenky
- adekvátní mzdové ohodnocení
- práce v příjemném kolektivu v kancelářích poblíž metra Budějovická a Pankrác
- možnost prodloužení spolupráce
- rozsah práce 40hod/týdně v rozmezí po-pá
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Veronika Mocová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420777188201
Email: [email protected]
Veronika Mocová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420777188201
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
Pro našeho významného zákazníka, pohybujícího se v oblasti klimatizace a tepelných čerpadel, hledáme vhodného kandidáta na pozici logistického a nákupního asistenta se znalostí SAP. Jedná se o zaměstnání na HPP, prozatím do 31.8.2021, s možností prodloužení.
Pro našeho významného zákazníka, pohybujícího se v oblasti klimatizace a tepelných čerpadel, hledáme vhodného kandidáta na pozici logistického a nákupního asistenta se znalostí SAP. Jedná se o zaměstnání na HPP, prozatím do 31.8.2021, s možností prodloužení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- středoškolské či vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- nutnost znalosti práce v SAP a Excelu - denní využití
- zkušenost práce s databázemi
- anglický jazyk alespoň na komunikační úrovni
- praxe v logistice či obdobné společnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4055226
Datum zveřejnění: 31.3.2021
2021-03-31
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Logistik Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc