Najděte si zajímavou práci s námi.

Manažer zákaznického servisu s polštinou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Naším klientem je úspěšná a stále rostoucí česká výrobní společnost se sídlem v Ostravě.

Vaše náplň práce

Hledáme komunikačně zdatného kandidáta s praxí v zákaznickém nebo call centru, který je zároveň schopný vést menší tým - 4 lidé.

Vaším úkolem bude zejména:
  • včasné řešení objednávek, nabídek, poptávek, reklamací od zákazníků
  • přidělování práce v týmu, vyhodnocení efektivity práce týmu, reporty
  • provádění náslechů hovorů, zpětná vazba týmu ke zlepšení kvality služeb
  • vyřizování nejen telefonátů, ale také emailových požadavků a dotazů

Váš profil

  • zkušenosti na obdobné pozici v zákaznickém centru, vedení menšího týmu
  • polština na úrovni rodilého mluvčího (AJ výhodou), čeština nutná
  • výborné komunikační schopnosti, prozákaznická osobnost
  • MS Office uživatelsky, zejména MS Excel

Naše nabídka

  • široká škála benefitů - mj. 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, Cafeterie
  • motivující práce, kde vidíte denně výsledky, spolupráce se sehraným týmem
  • budete součástí špičkové a stále rostoucí společnosti

Místo práce

Okres Ostrava

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Martina Radkovičová
Blažejské nám. 9 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
ID: 4062976  Datum zveřejnění: 16.4.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc