Najděte si zajímavou práci s námi.

Administrátor/ka logistiky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pro svého klienta, stabilní výrobní společnost (dodávající zejména do segmentu stavebnictví), hledáme vhodného kandidáta/ku s odpovědností za vedení administrativy na oddělení logistiky

Vaše náplň práce

  • Práce s přijatými objednávkami (stažení objednávek do podnikového IS, kontrola, tisk pracovního příkazu, předání skladu, zapsání do databáze Aviz
  • Plánování dopravy, kontakt s dopravci, stanovení termínu, váhy, počtu palet, objednávky dopravy
  • Vystavování dodacích listů, vystavení faktury + CMR
  • Zadávání objednávek obchodníků a odběratelé do NAV, stanovení termínu
  • Schvalování dopravních faktur, kontrola cen atd.
  • Zakládání a kontrola dokumentů, DL, CMR, faktury
  • Zajišťování dodání marketingových materiálů pro odd. marketingu
  • Kontrola nakládek

Váš profil

  • SŠ vzdělání
  • pečlivost, samostatnost
  • logické myšlení, dobré organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci
  • uživatelskou znalost práce na PC - MS Office, Internet
  • týmového hráče
  • časovou flexibilitu
  • minimálně základní znalost AJ

Naše nabídka

  • zajímavá práce na HPP s nástupem ihned/dle dohody
  • perspektivní zaměstnání u společnosti s dlouholetou tradicí
  • motivující finanční ohodnocení
  • podpora v rámci profesního rozvoje, jazykové kurzy a další odborná vzdělávání
  • přátelský a mladý kolektiv, vstřícný a osobní přístup
  • 5 Sick days
  • stravenky

Místo práce

Brno - venkov

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]
ID: 4085983  Datum zveřejnění: 20.5.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 26 000 Kč/měsíc