Vedoucí nákupu a skladu

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • zpracování požadavků z výroby, objednávání vstupních surovin a balícího materiálu (potravinářský provoz)
  • zajištění dodržování optimálních skladových zásob
  • aktivní komunikace s dodavateli
  • řešení reklamací
  • reporty, správa dat v systému
  • vedení menšího týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • hlavní pracovní poměr ve stabilní výrobní společnosti
  • pružná pracovní doba, 25 dnů dovolené, vzdělávání
  • příspěvek na penzijní připojištění, stravování, příspěvek na dopravu
  • nástup možný dohodou
  • místo práce okres Olomouc
Těšíme se na zaslání Vašeho životopisu, abychom mohli probrat detaily této pozice.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků

Pro výrobní potravinářskou společnost hledáme vedoucího nákupu a skladu na hlavní pracovní poměr.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • praxe na podobné pozici v nákupu či na obchodním oddělení
  • analytické myšlení, pečlivost, komunikativnost, rozhodnost
  • znalost MS Office, výhodou IS Helios Orange
  • komunikativní znalost jazyka anglického
  • vzdělání s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4086925  Datum zveřejnění: 21.5.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.