Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Planning manager
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Olomouc, Česko
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- přímé řízení oddělení plánování, vedení týmu 4 osob
- zajištění procesů plánování, zákaznické komunikace a materiálového managementu dle potřeb a požadavků zákazníka
- podpora procesů strategického nákupu a proaktivní podílení se na tvorbě a udržování efektivní dodavatelské základny
- zajištění spolupráce s ostatními odděleními, zákazníky a dodavateli
- navrhuje a realizuje zlepšení procesů a postupů, využívá zdroje trvalého zlepšování (zvyšování produktivity práce, efektivita procesů, snižování nákladů, ...)
- dbá na dodržování interních předpisů a pokynů, BOZP, PO na svěřeném oddělení
- komunikuje se zahraničními servisními centry
Zaměstnanecké výhody, benefity
- hlavní pracovní poměr pro moderní strojírenskou společnost přímo v Olomouci
- nadstandardní mzdové ohodnocení
- pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu z/do práce
- exklusivní roční finanční bonus
- notebook, mobil, stravenky ve výši 100 Kč, příspěvek na občerstvení na pracovišti
- Vodafone zaměstnanecký program (zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)
- po zkušební době: příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění
- nástup možný dohodou
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro mezinárodní strojírenskou společnost z Olomouce obsazujeme manažerskou roli na oddělení plánování pro rozvoj dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Pro mezinárodní strojírenskou společnost z Olomouce obsazujeme manažerskou roli na oddělení plánování pro rozvoj dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. 5 let praxe na řídící pozici ve výrobní strojírenské firmě (řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce, plánování, logistika, řízení výroby/provozu)
- pokročilá znalost jazyka anglického slovem i písmem (úroveň B2)
- výborná znalost ERP systémů, zejména modulů řízení a plánování výroby (SAP výhodou)
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
- výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost rychlého řešení problémů, metodický a pozitivní přístup
- samostatnost, iniciativa, orientace na výsledek a na zákazníka, orientace na zlepšování a optimalizaci procesů
- zájem na sobě pracovat, schopnost práce a řízení v dynamickém prostředí
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- výhodou zkušenosti ze zavádění ERP systémů a z korporátního prostředí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4088208
Datum zveřejnění: 24.5.2021
2021-05-24
lokalita: Okres Olomouc Pozice: Plánovač výroby, Vedoucí oddělení Společnost: Trenkwalder a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.