Planning manager

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • přímé řízení oddělení plánování, vedení týmu 4 osob
  • zajištění procesů plánování, zákaznické komunikace a materiálového managementu dle potřeb a požadavků zákazníka
  • podpora procesů strategického nákupu a proaktivní podílení se na tvorbě a udržování efektivní dodavatelské základny
  • zajištění spolupráce s ostatními odděleními, zákazníky a dodavateli
  • navrhuje a realizuje zlepšení procesů a postupů, využívá zdroje trvalého zlepšování (zvyšování produktivity práce, efektivita procesů, snižování nákladů, ...)
  • dbá na dodržování interních předpisů a pokynů, BOZP, PO na svěřeném oddělení
  • komunikuje se zahraničními servisními centry

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • hlavní pracovní poměr pro moderní strojírenskou společnost přímo v Olomouci
  • nadstandardní mzdové ohodnocení
  • pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu z/do práce
  • exklusivní roční finanční bonus
  • notebook, mobil, stravenky ve výši 100 Kč, příspěvek na občerstvení na pracovišti
  • Vodafone zaměstnanecký program (zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)
  • po zkušební době: příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění
  • nástup možný dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání profesního životopisu v české i anglické verzi. Jestliže připojíte i pár slov do průvodního mailu, o to více se na Vás budeme těšit při dalším jednání.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro mezinárodní strojírenskou společnost z Olomouce obsazujeme manažerskou roli na oddělení plánování pro rozvoj dodavatelsko-odběratelských vztahů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • min. 5 let praxe na řídící pozici ve výrobní strojírenské firmě (řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce, plánování, logistika, řízení výroby/provozu)
  • pokročilá znalost jazyka anglického slovem i písmem (úroveň B2)
  • výborná znalost ERP systémů, zejména modulů řízení a plánování výroby (SAP výhodou)
  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
  • výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost rychlého řešení problémů, metodický a pozitivní přístup
  • samostatnost, iniciativa, orientace na výsledek a na zákazníka, orientace na zlepšování a optimalizaci procesů
  • zájem na sobě pracovat, schopnost práce a řízení v dynamickém prostředí
  • zkušenosti s vedením menšího týmu
  • výhodou zkušenosti ze zavádění ERP systémů a z korporátního prostředí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4088208  Datum zveřejnění: 24.5.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.