Konzultant se zkušeností v řízení projektů - 55.000 Kč HM

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Zlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • kompletní péče o implementaci a nastavení zakoupeného produktu u klienta
  • nastavování našeho produktu dle potřeby a požadavků klienta
  • intenzivní komunikace s klienty přes PC i telefonicky
  • spolupráce s celým naším týmem na zlepšování, úpravách, nastavování, řešení nových produktů a nového vývoje
  • cca 1x za 14 dnů cestování směr Praha

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • práce ve skvělém podporujícím a pozitivně naladěném týmu, který tvoří naši společnost a ta roste a daří se jí velmi dobře!
  • mzda cca 55tis. Kč HM
  • neformální pracovní prostředí ve Zlíně
  • homeoffice dle potřeby
  • zcela flexibilní pracovní doba
  • dle projektů a situace možnost cestovat do zahraničí
  • 5 týdnů dovolené, Multisport karta

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.

Petra Trunkátová HR konzultantka

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Moderní společnost se zaměřením na vývoj a prodej speciálního software, který pomáhá řídit projekty pro tisíce klientů v ČR i zahraničí, rozšiřuje svůj tým. Máte-li zkušenosti s projektovým řízením, domluvíte se anglicky, máte osobní nastavení na službu zákazníkovi, jsou Vám blízké IT věci, neváhejte s kontaktem.

Zakládáme si na dobrých vztazích, dobré náladě a dobrém pocitu z práce. Máte-li stejné potřeby a zároveň požadované zkušenosti, bereme Vás do naší party!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupně

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • praxe v projektovém řízení
  • schopnost pohybovat se v IT prostředí
  • anglický jazyk na velmi dobré komunikativní úrovni
  • dobrá komunikace a pro-zákaznické nastavení
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4099214  Datum zveřejnění: 9.6.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.