Jak Vám poradíme?
Najděte si zajímavou práci s námi.

Administrativní podpora oddělení pronájmu nemovitostí

Vaše náplň práce

Administrativní podpora týmu - shromažďování, zaznamenávání a aktualizace dat týkajících se komerčních nemovitostí, nájemních transakcí, nájemců, volných prostor a nové výstavby (pro více realitních sektorů)

Příprava marketingových podkladů pro obchodní nabídky

Pravidelná (čtvrtletní) aktualizace databází nemovitostí prováděna na základě telefonické komunikace s pronajímateli a developery, získávání údajů z internetu, médií a dalších marketingových materiálů;

Řešení ad hoc požadavků interních a externích klientů a příprava požadovaných dat, grafů a prezentací

Váš profil

VŠ vzdělání (Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy)

Předchozí zkušenost na obdobné pozici v oblasti komerčních nemovitostí je výhodou

Vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti

Velmi dobrá úroveň znalosti anglického a českého jazyka - písemný i mluvený projev

Analytické myšlení a cit pro detail, schopnost kontrolovat přesnost čísel a určit, kdy data nedávají smysl

Pokročilá uživatelská znalost práce s MS Office s důrazem na MS Excel (znalost základních vzorců a kontingenčních tabulek), dále znalost Powerpointu, Wordu a Outlooku

Naše nabídka

Práce pro prestižní britskou poradenskou společnost v oblasti realit

Spolupráce se zkušenými profesionály v oblasti nemovitostí

Odpovídající finanční ohodnocení a benefity (5 týdnů dovolené, sick days, občasná práce z domova, příspěvek na stravné)

Možnost kariérního postupu

Atraktivní moderní kancelář v centru města

Místo práce

Praha

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Anna Vanová
Hogerova 5 Praha 15200
Mobil: +420724566031
Email: [email protected]
ID: 4129828  Datum zveřejnění: 26.7.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc