Inženýr dodavatelské kvality

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Rozvoj dodavatelů s cílem neustálého zvyšování kvality dodávaných produktů pro montážně výrobní proces.
  • Plánování, provádění a vyhodnocování dodavatelských auditů, včetně následného dozoru při definování a implementaci přijatých opatření.
  • Pravidelné měsíční vyhodnocování sledovaných KPI's a QS Controllingu.
  • Spolupráce a podpora v oblasti řízení kvality.
  • Redukce nákladů na reklamace.
  • Zajištění a rozvoj procesů napříč firmou.
  • Vyhodnocování a analýzy reklamací vč. definování podnětů a akčních plánů při zjištěných nedostatcích

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Týden dovolené na víc
  • 13. plat
  • Závodní stravování
  • Možnost realizace a vzdělávání
  • Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na sportovní aktivity MultiSport

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budova H) Brno 612 00
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro svého významného zahraničního klienta, strojírenská společnost se sídlem v Brně, hledám vhodného kandidáta/ku:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
  • Zkušenosti z oblasti řízení dodavatelské kvality min. 5 let.
  • Zkušenosti s používáním nástrojů kvality.
  • Praxe z oblasti stavby strojů a strojních zařízení.
  • Znalost práce s MS Office.
  • Dobrá znalost německého jazyka slovem a písmem, anglický jazyk - výhodou.
  • Logické myšlení, svědomitost, schopnost práce v týmu.
  • Ochota cestovat a samostatnost.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4180126  Datum zveřejnění: 11.10.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.