Vedoucí prodejny (stavebniny)

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • řízení chodu prodejní pobočky (stavební materiály)
  • řešení obchodních, personálních i provozních záležitostí
  • zodpovědnost za plnění obchodního plánu
  • rozvoj obchodu ve svěřeném regionu

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • obchodně-manažerská pozice na hlavní pracovní poměr v české společnosti
  • mzdové ohodnocení dle vlastních obchodních výsledků
  • služební automobil i k soukromým účelům, mobil, notebook
  • 5 týdnů dovolené, stravenky (100 Kč), sleva na firemní výrobky
  • příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli, příspěvek na penzijní pojištění
  • přátelský kolektiv, podpora kolegů
  • prodejna: Olomouc
  • nástup dle dohody
Těšíme se na Vaše reakce zasláním profesního životopisu, abychom mohli probrat detaily této manažerské role. Děkujeme.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Pro olomouckou pobočku prodejce stavebních materiálů obsazujeme manažerskou vedoucí pozici. Vítáme zkušenosti z oboru a praxi s vedením týmu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • zkušenosti a znalosti z oboru prodeje stavebních materiálů
  • manažerské dovednosti pro vedení provozu i týmu
  • schopnost budovat a rozvíjet obchodní vztahy
  • profesionální vystupování, pracovní nasazení, zájem rozvíjet sebe i tým
  • orientace na zákazníka i výkon
  • řidičský průkaz skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4214524  Datum zveřejnění: 1.12.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.