Senior plánovač/ka - Vedoucí plánování

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 - 67 000 Kč/měsíc50000-67000 CZK/m

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Vedení malého týmu výrobních plánovačů
  • Koordinace aktivit a dohled (uvolnění zakázek, termínové plánování ve výrobě, ukončení operací a zakázek v SAP)
  • Sestavování plánů u specifických/prioritních výrobních zakázek
  • Komunikace napříč několika odděleními společnosti
  • Zajištění (koordinace) operativního nákupu drobných dílů pro výrobu
  • Koordinace aktivit s externími subdodavateli služeb
  • Reporting klíčových KPIs

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Perspektivní práce ve stabilní a profesionální mezinárodní společnosti
  • Motivační mzda
  • Profesionální vývoj
  • Roční bonus
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Závodní stravování a občerstvení na pracovišti
  • Jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • Flexibilní pracovní doba
  • Program MultiSport

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro renomovanou zahraniční výrobní společnost (strojírenství), hledáme vhodného kandidáta/ku se seniorními zkušenostmi v oblasti plánování zakázkové výroby

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ/VŠ technického směru
  • Praxe z výrobní společnosti, podobná pozice (senior - plánovač, logistik, výrobní koordinátor, apod.)
  • Znalost a praktické zkušenosti SAP
  • Orientace v technických výkresech a dokumentaci
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Komunikační dovednosti - nutná komunikace napříč několika odděleními společnosti
  • Anglický nebo německý jazyk - aktivní komunikace

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4419965  Datum zveřejnění: 7.9.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc