General Affairs Assistant

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • recepční služby - pošta, zásilky, návštěvy
  • office managenet - provoz kanceláře
  • travel a hotel management
  • správa vozového parku
  • startost o příruční sklad kancelářského materiálu
  • agenda mobilních telefonů
  • administrativní podpora pro chod kanceláře

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na dopravu
  • Pět týdnů dovolené
  • Sick days
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
  • Firemní akce
  • Práce v příjemném prostředí nedaleko metra C-Budějovická

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.

Veronika Mocová

Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00

Mobil: +420724090757

Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro našeho významného zákazníka, pobočku předního mezinarodního koncernu v oboru topení, chlazení a vzduchotechnik, hledáme vhodného kandidáta na výše uvedenou pozici.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • min. SŠ vzdělání
  • práce na HPP na 8 hodin denně v rozsahu po-pá
  • angličtina jako jako pracovní jazyk na komunikativní úrovni, bezchybná znalost českého jazyka
  • znalost MS office
  • Praxe v oboru na obdobné pozici min. 2 roky
  • time management
  • Time management
  • Týmjový hráč, dobré komunikační schopnosti
  • Zodpovědnost, pečlivost, schopnost samostatné práce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4454754  Datum zveřejnění: 26.10.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.