Finanční konzultant se znalostí anglického a německého jazyka

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
80 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Účtování akciových plánů, odpovědnost za kompletní agendu akciových programů
  • Podpora a poradenství pro zaměstnance co se týče nákupu akcií společnosti
  • Příprava podkladů pro interní audity
  • Reporting pro management
  • Práce v menším týmu lidí

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Motivující finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené (lze zakoupit až 8 dnů volna navíc z rozpočtu na benefity)
  • Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 10:00-14:00 hod.
  • Home office s příspěvkem 100 Kč netto/den
  • Roční bonus s možností převodu do cafeterie
  • E-stravenky v hodnotě 130 Kč/den
  • MultiSport karta za zvýhodněnou cenu (cena je 650 Kč/měs.)
  • Roční rozpočet do cafeterie ve výši 48 000 Kč/rok s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
  • Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
  • Firemní mateřské školky

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Anna Vanová
Ovocný Trh 573/12 Praha 1 11000
Mobil: +420724566031
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro našeho TOP klienta, významnou zahraniční technologickou společnost, hledáme šikovného kandidáta na pozici finančního konzultanta.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ / VŠ vzdělání - ideálně v oboru podnikové hospodářství se zaměřením na finance nebo management, případně obdobný studijní obor
  • Praxe z oblasti financí, projektového řízení a poradenství
  • Zkušenosti s audity jsou podmínkou
  • Vynikající analytické a komunikační dovednosti
  • Aktivní znalost anglického a německého jazyka
  • Vynikající znalost MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4581355  Datum zveřejnění: 18.5.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 80 000 Kč/měsíc