Manager controllingu a projektového řízení

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Jihočeský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

řízení oddělení controllingu
poradenství vedení společnosti, optimalizace a rozvoj controllingu
člen širšího vedení výrobního závodu v ČR
optimalizace řídicích procesů a KPI v SAP
plánování a kontrola výkonnosti ve výrobním závodě v ČR
odpovědnost za zpracování controllingové závěrky a rozpočtů společnosti
plánování investic
plánování, implementace a řízení strategických opatření i projektů závodu
Balanced Score Cards (BSC)
analýzy nákladů, výroby nebo nákupu s cílem snížit výrobní náklady
podpora při tvorbě výpočtů ziskovosti a amortizace pro investice
reporting jednateli společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

zázemí nadnárodní společnosti s vysokými standarty kvality a špičkovými technologiemi
možnost odborného růstu a dalšího vzdělávání
odpovědnou pozici v dynamické a úspěšné mezinárodní výrobní společnosti
velmi zajímavé finanční ohodnocení a benefity
firemní mateřská školka
podpora při relokaci
velká otevřenost zaměstnavatele pro inovace a nápady

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš profesní životopis na uvedenou adresu. Děkujeme Vám, Tým TRESCON.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Naším klientem je mezinárodní výrobní společnost, která je svými technologiemi i produkty lídrem na trhu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

ukončené vzdělání v ekonomickém oboru
odborná praxe v oblasti financí, účetnictví, controllingu ve výrobní společnosti
znalosti v oblasti procesů řízení výroby a nákladů
praktické zkušenosti s tvorbou kalkulací a jejich reportingu při projektovém řízení zakázek
velmi dobrá znalost SAP
základní znalost Lean managementu
praxe s vedením týmu
komunikativní znalost NJ nebo AJ (min. úroveň B2)
velmi dobré znalosti MS Office: Powerpoint, Excel (Pivot, VBA), Word, Access
ochota cestovat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 3865629  Datum zveřejnění: 7.2.2020