Hledáme asistenta/ku do Českých Budějovic!

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Místo práce
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
1.11.2020

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Baví Vás podpora klientů, oblast bankovnictví a administrativní činnost? Pokud ano, přihlaste se a staňte se součástí a podporou našeho obchodního týmu v Českých Budějovicích!

Vaším hlavním úkolem bude podpora obchodních poradců, servisní a administrativní pomoc a komunikace s klienty.

Co tato pozice obnáší?

* Jedná se o odpovědnou a samostatnou práci při které se budete podílet na společných výsledcích obchodního týmu
* Díky podpoře poradců při procesu řízení vztahů se zákazníky pomůžete efektivně zpracovat potřeby našich klientů
* Budete mít možnost komunikovat s klienty a poskytovat jim nezbytné informace
* Vaše pečlivost bude cenná především při přípravě podkladů pro uzavírání smluv s klienty tohoto segmentu dle platných směrnic a předpisů banky
* Budete zabezpečovat řádnou a aktuální evidenci klientů segmentu, také předávku veškerých informací tak, aby byly včas vyhodnoceny a dále zpracovány
* Zajišťovat technické a administrativní úkoly související s řádným čerpáním a splácením úvěrových produktů včetně urgence splátek, ukládání dokumentace, související se zpracováním požadavků interních zadavatelů a správou klienta
* Spolupracovat s různými útvary banky za účelem zajištění včasných přenosů informací a dat

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabízíme?

* Přátelský a týmový kolektiv
* Příjemné pracovní prostředí
* Nabízíme pracovní poměr na plný úvazek
* Zajímavé benefity (20 000 bodů ročně, které můžete použít na širokou škálu nabídek)
* 5 týdnů dovolené a sick days, den volna na vaše narozeniny
* Zvýhodněné bankovní produkty a slevy u firemních partnerů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Ostatní znalosti

Microsoft Office 365 - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co pro tuto práci potřebujete?

* Zájem o bankovnictví
* Základní orientace v bankovních produktech
* Komunikativnost (směrem k zákazníkovi) a zároveň se nebát administrativní činnosti
* Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost
* Mít chuť proaktivně přistupovat k řešení úkolů.
* „Selský rozum“ a základní znalost počítačových znalostí (MS Word, MS Excel).
* Dobrou znalost Aj (komunikace se zahraničními klienty a uvnitř banky)
* Mít ukončené středoškolské vzdělání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě.
Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními.
Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.
ID: 3974113  Datum zveřejnění: 25.9.2020