Hledáme asistentku/asistenta na part time do Plzně!

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Přidejte se a podporujte plzeňský obchodní tým, který pečuje o společnosti ze segmentu MID (firmy s obratem 250 mil. - 2,5mld Kč ročně). Tým hledá novou kolegyni/kolegu na pozici asistent/ka podpory prodeje. Hlavním úkolem této pozice je podpora obchodních poradců a komunikace s klienty ohledně obchodního vztahu. Pozice je vhodná jak pro ty, kteří chtějí začít v korporátní divizi banky, tak ty, kteří mají zkušenosti z retailové pobočky a již nemají zájem prodávat. Získali jsme Vaši pozornost? Pokud se chcete přidat, klikněte na tlačítko „Odpovědět“! Těšíme se na Vás.

ZAJÍMAVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ JE SAMOZŘEJMOSTÍ

Budete podporovat obchodní poradce při zpracování potřeb klientů
Komunikovat s česky a anglicky mluvícími klienty o obchodním vztahu
Připravovat podklady pro uzavírání smluv s klienty
Evidovat klienty a předávat informace tak, aby byly včas vyhodnoceny a zpracovány
Technicky a administrativně zajišťovat úkoly související s řádným čerpáním a splácením úvěrových produktů včetně urgence splátek a ukládání dokumentace
Spolupracovat s různými útvary banky (produktové oddělení, risk, účetní útvar nebo útvar marketingu)

Zaměstnanecké výhody, benefity

NA VAŠÍ SPOKOJENOSTI NÁM ZÁLEŽÍ

ROVNOVÁHA PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA: Práce z domova, narozeninové volno, 5 týdnů dovolené, sick days, 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity.
V týmu si užijete i nepracovní chvilky díky různým zaměstnaneckým akcím (off-sites, sportovní hry, ski trip, vánoční večírek).
MOŽNOST GLOBÁLNÍ SPOLUPRÁCE: čekají vás zajímavé projekty i na mezinárodní úrovni.
ROZVOJOVÉ AKTIVITY: Budete se učit od odborníků ve svých oblastech, absolvujete odborné i soft tréninky. Nabízíme programy pro talenty a budoucí manažery. Můžete využít rotace nebo mentoring napříč.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

CO PRO TUTO PRÁCI POTŘEBUJETE?

Velmi dobrou znalost Aj (komunikace s klienty i uvnitř banky)
Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost
Komunikativnost a zaměření na zákazníka
Pozitivní vztah k administrativní práci
Ukončené středoškolské vzdělání, VŠ výhodou
Základní orientace v bankovních produktech výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě.
Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními.
Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Adresa společnosti

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Želetavská 1525/1
140 92 Praha 4
ID: 3979205  Datum zveřejnění: 30.9.2020