Office manager/ Customer service

VisaForce s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
8.11.2021
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 Kč/měsícBonusy dle výkonu

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jsme skvělý tým a rozrůstáme se, proto hledáme právě Tebe! Tvou náplní bude:

- Kompletní zajištění administrativy a pochůzek spojené s vyřízením pobytového oprávnění pro klienta, komunikace s klientem a Tvým kolegou z oddělení komunikace (zákaznickým servisem)

-kontrola termínů k podání žádostí, prodloužení živnostenských listů, vedení interního systému, jednoduché vedení účetnictví

- osobní doprovod klienta na ministerstvo vnitra- odbor azylové a migrační politiky a cizineckou policii

- osobní komunikace s úřady ČR (ČSSZ, Finanční úřad a zdravotní pojišťovny)

- Každodenní komunikace s nadřízeným

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práce na zkrácený úvazek 25 hod/týden
Telefon, možnost částečné práce z domova, flexibilní organizace práce
občerstvení na pracovišti, teambuildingy, vánoční večírek, příspěvek na MHD

Informace o náboru

Kontaktujte nás na emailu. Pohovory budou vedeny ve dvou kolech v průběhu měsíce října.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Administrativa - Obchodní akademie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Expert (C2)

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Musíte být:

- Organizačně zdatný a komunikační expert
- Flexibilní, samostatný, trpělivý
-Smysl pro detail a velmi zodpovědný
- Schopný pracovat i ve stresové situaci, rychlé rozhodování
- Velmi přátelský a vstřícný
- Nebát se zeptat kolegy o pomoc
- Schopný vytvořit ten nejlepší zákaznický servis pro klienta
- Ovládat anglický jazyk na výborné úrovni

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme společnost zajištující administrativní služby cizincům stěhujícím se do ČR. Společnost je založena na konceptu amerického zákaznického servisu, každý klient má nárok na ten nejlepší servis s přátelským a vstřícným přístupem. Firmu jsme založili jako rodinnou firmu a proto se i každý kolega s námi cítí jako součást naší rodiny. Naší prioritou je spokojený zákazník a zaměstnanec, nikdy ve své práci nejste sami, vždy máte pomoc na dosah ruky.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 4163765  Datum zveřejnění: 17.9.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 20 000 Kč/měsíc