Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor kanceláře pro český a slovenský trh
Wellu Sp. z o.o.
Místo práce
Česká republika, Polsko, Zahraničí - ostatní (Práce vyžaduje cestování)
Česká republika, Polsko, Zahraničí - ostatní (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.6.2020
1.6.2020
Mzdové podmínky (brutto)
1 000 EUR/měsíc
1 000 EUR/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Požadavky:
• osoba žijící v České republice, mluvící plynule česky a polsky
• komunikativnost
• dobrá organizace práce
• disponibilita ke služebním cestám pro běžné tlumočení česko-polských obchodních jednání
• ochota cestovat do zahraničí nejméně dvakrát ročně za účelem tlumočení a péče o skupinu účastníků z České republiky a Slovenska
• zkušenosti s pořádáním akcí, zajišťování ubytování a organizací služebních cest
• řidičský průkaz sk. B
• znalost MS Office
Výhody:
• manažerské zkušenosti a schopnost koordinovat projekty
• pracovní zkušenosti jako koordinátor kanceláře pro polskou společnost v České republice
• komunikativní znalost angličtiny
Povinnosti:
• neustálý kontakt se společností v Polsku: organizace jednání, mailová korespondence, tlumočení telefonních a internetových rozhovorů a osobních jednání v České republice a na Slovensku
• podpora při tlumočení krátkých dohod s partnery z České republiky a Slovenska
• podpora při organizování akcí v České republice a na Slovensku - kontakt s hotely a dodavateli doplňkových služeb
• organizace zahraničních cest pro účastníky z České republiky a Slovenska
• péče o skupinu účastníků z České republiky a Slovenska při cestách do zahraničí, cesty nejméně dvakrát ročně, z toho 1 cesta v Evropě po dobu asi 4 dnů a 1 cesta mimo Evropu po dobu asi 7-10 dnů
• péče o dobrý image společnosti
• kontinuální podpora fungování kanceláře
• osoba žijící v České republice, mluvící plynule česky a polsky
• komunikativnost
• dobrá organizace práce
• disponibilita ke služebním cestám pro běžné tlumočení česko-polských obchodních jednání
• ochota cestovat do zahraničí nejméně dvakrát ročně za účelem tlumočení a péče o skupinu účastníků z České republiky a Slovenska
• zkušenosti s pořádáním akcí, zajišťování ubytování a organizací služebních cest
• řidičský průkaz sk. B
• znalost MS Office
Výhody:
• manažerské zkušenosti a schopnost koordinovat projekty
• pracovní zkušenosti jako koordinátor kanceláře pro polskou společnost v České republice
• komunikativní znalost angličtiny
Povinnosti:
• neustálý kontakt se společností v Polsku: organizace jednání, mailová korespondence, tlumočení telefonních a internetových rozhovorů a osobních jednání v České republice a na Slovensku
• podpora při tlumočení krátkých dohod s partnery z České republiky a Slovenska
• podpora při organizování akcí v České republice a na Slovensku - kontakt s hotely a dodavateli doplňkových služeb
• organizace zahraničních cest pro účastníky z České republiky a Slovenska
• péče o skupinu účastníků z České republiky a Slovenska při cestách do zahraničí, cesty nejméně dvakrát ročně, z toho 1 cesta v Evropě po dobu asi 4 dnů a 1 cesta mimo Evropu po dobu asi 7-10 dnů
• péče o dobrý image společnosti
• kontinuální podpora fungování kanceláře
Zaměstnanecké výhody, benefity
Pracovní podmínky:
• práce na dálku v České republice
• stálý plat + motivační systém
• služební auto
• zajištění potřebných pracovních nástrojů: počítač, telefon
• práce v dynamicky se rozvíjející společnosti
• práce na dálku v České republice
• stálý plat + motivační systém
• služební auto
• zajištění potřebných pracovních nástrojů: počítač, telefon
• práce v dynamicky se rozvíjející společnosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Polský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
WellU
Skupina společností se švýcarsko-polskými kořeny, která pod společným názvem zastřešuje vědecké
zázemí, výrobu a distribuci kosmeceutik a doplňků stravy. Vlastní značky Nutrivi, Cannavi by Nutrivi,
Slim Food, Larens, Larens Colour a Larens Professional. Společnost získala mnohá ocenění na mezinárodní úrovni za inovativní, patentované pečující receptury kosmeceutik Larens. Přípravky vyvíjené WellU oceňují nejen profesionálové a spotřebitelé, ale i poroty odborných soutěží
za exkluzivitu, synergii aktivních složek a jedinečný sortiment se širokým spektrem účinků. Zároveň s rozvojem obchodních struktur v České republice a na Slovensku rozšiřujeme náš tým o nové specialisty. Momentálně hledáme člověka na pozici: pracovník Oddělení služeb pro obchodní partnery.
Skupina společností se švýcarsko-polskými kořeny, která pod společným názvem zastřešuje vědecké
zázemí, výrobu a distribuci kosmeceutik a doplňků stravy. Vlastní značky Nutrivi, Cannavi by Nutrivi,
Slim Food, Larens, Larens Colour a Larens Professional. Společnost získala mnohá ocenění na mezinárodní úrovni za inovativní, patentované pečující receptury kosmeceutik Larens. Přípravky vyvíjené WellU oceňují nejen profesionálové a spotřebitelé, ale i poroty odborných soutěží
za exkluzivitu, synergii aktivních složek a jedinečný sortiment se širokým spektrem účinků. Zároveň s rozvojem obchodních struktur v České republice a na Slovensku rozšiřujeme náš tým o nové specialisty. Momentálně hledáme člověka na pozici: pracovník Oddělení služeb pro obchodní partnery.
Počet zaměstnanců
20-24 zaměstnanců
ID: 3911180
Datum zveřejnění: 12.5.2020
2020-05-12
lokalita: Česká republika, Polsko, Zahraničí - ostatní (Práce vyžaduje cestování) Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Tlumočník Společnost: Wellu Sp. z o.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 1 000 EUR/měsíc