Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka odd. nákupu s němčinou
Work Service
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta v současné době obsazuji pracovní pozici Asistent/ka oddělení nákupu s aktivní němčinou. Jedná se o německou společnost. Nástup možný ihned.
Vaší náplní práce bude:
- vyhodnocování proběhlých akcí, reporting vedení nákupního oddělení (v podobě tabulek a přehledů)
- sledování aktuálních odprodejů
- plánování akcí na základě tématu a hospodářských výsledků jednotlivých výrobků ve spolupráci s vedením nákupu a samotnými nákupčími
- denní firemní komunikace v německém jazyce (slovem i písmem)
- příprava podkladů ke komisi
- komunikace s nákupčími a marketingovým oddělením
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost německého jazyka (slovem i písmem)
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- uživatelská znalost práce v programu Excel, PowerPoint
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky (cca 35000 Kč/brutto/měs., dle zkušeností vybraného kandidáta)
- příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv spolupracovníků
- zaměstnanecké výhody
- místo pracoviště Praha 10
- práce na plný pracovní úvazek HPP
- nástup možný ihned, listopad/prosinec 2017, nebo dohodou.
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš životopis.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Vaší náplní práce bude:
- vyhodnocování proběhlých akcí, reporting vedení nákupního oddělení (v podobě tabulek a přehledů)
- sledování aktuálních odprodejů
- plánování akcí na základě tématu a hospodářských výsledků jednotlivých výrobků ve spolupráci s vedením nákupu a samotnými nákupčími
- denní firemní komunikace v německém jazyce (slovem i písmem)
- příprava podkladů ke komisi
- komunikace s nákupčími a marketingovým oddělením
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost německého jazyka (slovem i písmem)
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- uživatelská znalost práce v programu Excel, PowerPoint
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky (cca 35000 Kč/brutto/měs., dle zkušeností vybraného kandidáta)
- příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv spolupracovníků
- zaměstnanecké výhody
- místo pracoviště Praha 10
- práce na plný pracovní úvazek HPP
- nástup možný ihned, listopad/prosinec 2017, nebo dohodou.
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš životopis.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Německá obchodní společnost.
Německá obchodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3238119
Datum zveřejnění: 9.11.2017
2017-11-09
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Společnost: Work Service