Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka oddělení prodeje s NJ (nástupní mzda 35000 - 40000 Kč/brutto/měs.), Praha
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000 Kč/měsíc
35 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta v současné době obsazuji pracovní pozici Asistent/ka oddělení prodeje (s komunikativní němčinou, B1-B2 a vyšší). Jedná se o německou obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí. Hledámě někoho na dlouhodobou spolupráci, smlouva na dobu neurčitou.
Vaší náplní práce bude:
- administrativní činnost, příprava podkladů pro oddělení prodeje
- práce na PC, zejména v programu Excel, Word, PowerPoint a v interním systému
- vytváření různých reportů a jednoduchých analýz (zaučení na pozici je zajištěné)
- používání němčiny v rámci firemní komunikace (komunikace s mateřskou centrálou v Německu)
Požadujeme:
- komunikativní znalost německého jazyka (min. B1 - B2 a vyšší)
- dobré komunikační schopnosti, týmový hráč, pečlivost, spolehlivost
- alespoň uživatelská znalost práce v programu Excel, PowerPoint
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky (nástupní mzda od 35000 Kč/brutto/měsíc, dohodou dle zkušeností vybraného kandidáta/tky)
- příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv spolupracovníků
- pracovní doba od pondělí do pátku (8:00 - 16:30 hodin, začátek a konec pracovní doby je možné upravit dle Vaší potřeby...)
- místo pracoviště Praha 10 Malešice
- práce na plný pracovní úvazek HPP - smlouva na dobu neurčitou
- nástup možný ihned, září 2019, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš životopis v českém jazyce.
Vaší náplní práce bude:
- administrativní činnost, příprava podkladů pro oddělení prodeje
- práce na PC, zejména v programu Excel, Word, PowerPoint a v interním systému
- vytváření různých reportů a jednoduchých analýz (zaučení na pozici je zajištěné)
- používání němčiny v rámci firemní komunikace (komunikace s mateřskou centrálou v Německu)
Požadujeme:
- komunikativní znalost německého jazyka (min. B1 - B2 a vyšší)
- dobré komunikační schopnosti, týmový hráč, pečlivost, spolehlivost
- alespoň uživatelská znalost práce v programu Excel, PowerPoint
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky (nástupní mzda od 35000 Kč/brutto/měsíc, dohodou dle zkušeností vybraného kandidáta/tky)
- příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv spolupracovníků
- pracovní doba od pondělí do pátku (8:00 - 16:30 hodin, začátek a konec pracovní doby je možné upravit dle Vaší potřeby...)
- místo pracoviště Praha 10 Malešice
- práce na plný pracovní úvazek HPP - smlouva na dobu neurčitou
- nástup možný ihned, září 2019, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš životopis v českém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Pro svého klienta v současné době obsazuji pracovní pozici Asistent/ka oddělení prodeje (s komunikativní němčinou, B1-B2 a vyšší). Jedná se o německou obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí. Hledámě někoho na dlouhodobou spolupráci, smlouva na dobu neurčitou.
Pro svého klienta v současné době obsazuji pracovní pozici Asistent/ka oddělení prodeje (s komunikativní němčinou, B1-B2 a vyšší). Jedná se o německou obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí. Hledámě někoho na dlouhodobou spolupráci, smlouva na dobu neurčitou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3750544
Datum zveřejnění: 29.8.2019
2019-08-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Specialista back office Společnost: Work Service
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 - 40 000 Kč/měsíc