Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Specialist (with English and Slovak, 40000 Kč/brutto/měs.)
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000 Kč/měsíc
35 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V současné době pro svého klienta hledám šikovnou/šikovného Customer Service Specialistu/tku. Jedná se o úspěšnou americkou společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Náplň práce:
- pravidelná komunikace s obchodními partnery společnosti
- udržování dobrých vztahů s obchodními partnery
- podpora regionálních projektů (spolupráce s marketingovým oddělením…)
- spolupráce s finančním oddělením (příprava dokumentů, přijímání objednávek, zadávání dat do interních systémů, práce na PC)
- účast na provádění změn a různých inovací v rámci mezinárodní společnosti
- účast a podpora na marketingových eventech společnosti, veletrzích, atp.
Požadavky:
- VŠ vzdělání (ekonomického nebo marketingového směru výhodou ne podmínkou)
- zkušenosti se zákaznickým servisem
- výborné komunikační schopnosti
- výborná znalost slovenského jazyka (slovem i písmem, denní používání)
- aktivní znalost angličtiny (denní používání)
- schopnost naslouchat, orientaci na zákazníka
- týmový hráč, ambiciózní, empatická osobnost
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky (nástupní mzda cca 35000 Kč/brutto/měs. - 40000 Kč/brutto/měs.), dohodou dle zkušeností a znalostí vybraného kandidáta)
- další bonusy
- zázemí v silné mezinárodní společnosti s letitou tradicí v ČR i v zahraničí
- benefit společnosti, slevy na produkty, stravenky, aj.
- možnost dalšího kariérního růstu v rámci společnosti
- výborný pracovní kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- místo pracoviště: Praha 5
- nástup do zaměstnání možný ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu účastnit se výběrového řízení mi prosím zašlete Váš životopis a motivační dopis v českém jazyce.
Náplň práce:
- pravidelná komunikace s obchodními partnery společnosti
- udržování dobrých vztahů s obchodními partnery
- podpora regionálních projektů (spolupráce s marketingovým oddělením…)
- spolupráce s finančním oddělením (příprava dokumentů, přijímání objednávek, zadávání dat do interních systémů, práce na PC)
- účast na provádění změn a různých inovací v rámci mezinárodní společnosti
- účast a podpora na marketingových eventech společnosti, veletrzích, atp.
Požadavky:
- VŠ vzdělání (ekonomického nebo marketingového směru výhodou ne podmínkou)
- zkušenosti se zákaznickým servisem
- výborné komunikační schopnosti
- výborná znalost slovenského jazyka (slovem i písmem, denní používání)
- aktivní znalost angličtiny (denní používání)
- schopnost naslouchat, orientaci na zákazníka
- týmový hráč, ambiciózní, empatická osobnost
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky (nástupní mzda cca 35000 Kč/brutto/měs. - 40000 Kč/brutto/měs.), dohodou dle zkušeností a znalostí vybraného kandidáta)
- další bonusy
- zázemí v silné mezinárodní společnosti s letitou tradicí v ČR i v zahraničí
- benefit společnosti, slevy na produkty, stravenky, aj.
- možnost dalšího kariérního růstu v rámci společnosti
- výborný pracovní kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- místo pracoviště: Praha 5
- nástup do zaměstnání možný ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu účastnit se výběrového řízení mi prosím zašlete Váš životopis a motivační dopis v českém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Mezinárodní obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Mezinárodní obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3804468
Datum zveřejnění: 6.11.2019
2019-11-06
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pracovník rychlého občerstvení, Specialista podpory zákazníků Společnost: Work Service
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 - 40 000 Kč/měsíc