Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka jednatele
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte několikaletou zkušenost z obdobné asistentské pozice? Baví Vás organizace a domlouvání schůzek?
Domluvíte se na dobré úrovni anglicky i francouzsky?
Chcete se stát součástí perspektivní mezinárodní developerské společnosti?
Co bude Vaší náplní práce:
Zajištění komunikace mezi jednatelem a managementem, klíčovými vedoucími pracovníky, zaměstnanci a externími obchodními partnery (českými i zahraničními) proaktivním způsobem a schopností identifikovat a řešit problémy
Poskytování důvěrné administrativní podpory;
Poskytování důvěrného spojení s příslušným účetním oddělením
Zajištění podpory každodenních operací týkajících se řízení času, stanovení priorit atd.;
Správa kalendáře (udržovat / upřednostňovat a organizovat schůzky);
Správa doručené pošty (sledovat e-maily / reagovat po diskusi s manažerem);
Follow up a sledování všech otevřených záležitostí a reagování na ně odpovídajícím způsobem
Koordinace uspořádání služebních a soukromých cest;
Zpracovávání interní a externí korespondenci a přesměrovávání podle potřeby;
Řízení soukromých, rodinných záležitostí.
Co společnost od kandidáta/ky očekává:
· Několikaletá zkušenost z obdobné pozice
· Anglický a francouzský jazyk na dobré komunikativní úrovni
· Min. středoškolské vzdělání s maturitou
· Výborné organizační, koordinační a komunikační schopnosti
Co společnost může nabídnout:
· Rodinnou atmosféru
· Prostředí perspektivního a stabilního zaměstnavatele
· Pravidelné společné obědy s týmem managementu a jednatelem
· Firemní mobilní telefon a notebook
· 20 dní dovolené a 5 sick days
Domluvíte se na dobré úrovni anglicky i francouzsky?
Chcete se stát součástí perspektivní mezinárodní developerské společnosti?
Co bude Vaší náplní práce:
Zajištění komunikace mezi jednatelem a managementem, klíčovými vedoucími pracovníky, zaměstnanci a externími obchodními partnery (českými i zahraničními) proaktivním způsobem a schopností identifikovat a řešit problémy
Poskytování důvěrné administrativní podpory;
Poskytování důvěrného spojení s příslušným účetním oddělením
Zajištění podpory každodenních operací týkajících se řízení času, stanovení priorit atd.;
Správa kalendáře (udržovat / upřednostňovat a organizovat schůzky);
Správa doručené pošty (sledovat e-maily / reagovat po diskusi s manažerem);
Follow up a sledování všech otevřených záležitostí a reagování na ně odpovídajícím způsobem
Koordinace uspořádání služebních a soukromých cest;
Zpracovávání interní a externí korespondenci a přesměrovávání podle potřeby;
Řízení soukromých, rodinných záležitostí.
Co společnost od kandidáta/ky očekává:
· Několikaletá zkušenost z obdobné pozice
· Anglický a francouzský jazyk na dobré komunikativní úrovni
· Min. středoškolské vzdělání s maturitou
· Výborné organizační, koordinační a komunikační schopnosti
Co společnost může nabídnout:
· Rodinnou atmosféru
· Prostředí perspektivního a stabilního zaměstnavatele
· Pravidelné společné obědy s týmem managementu a jednatelem
· Firemní mobilní telefon a notebook
· 20 dní dovolené a 5 sick days
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Mezinárodní developerská společnost
Mezinárodní developerská společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4041850
Datum zveřejnění: 4.3.2021
2021-03-04
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Office manager, Specialista back office Společnost: Work Service