Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Property Manager with English
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta hledám šikovného Property Managera.
Jedná se o samostatnou, velmi zodpovědnou a různorodou práci.
Nástup možný ihned po dohodě.
Náplň práce:
Vyřizování korespondence, smluvní administrativa
Starost o 2 nemovitosti v historickém centru Prahy
Zajišťování nových nájemníků
Dohlížení na rekonstrukce, jednání a kontrola dodavatelů
Sledování a zajišťování pravidelných revizí
Vyhodnocování výnosů
Vyřizování záležitostí na úřadech
Příprava podkladů pro externí účetní
Sledování příchozích a potvrzování odchozích plateb
Zajišťování servisu a ostatní agendy kolem automobilového parku (5 vozidel)
Zápisy z jednání
Ostatní agenda související s agendou Family Office
Požadujeme:
VŠ vzdělání (ekonomického směru je výhodou)
Dobrá orientace v ekonomické oblasti rozvaha, výsledovka, cash-flow
Pečlivost, smysl pro pořádek, dobré organizační schopnosti
Samostatnost, dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
Anglický jazyk na aktivní úrovni (komunikace s nájemníky v anglickém jazyce)
Vítané jsou předchozí zkušenosti na obdobné pozici, popř. Property Manager, Facility Manager
Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - je podmínkou
Kladný vztah ke sportu a ke zdravému životnímu stylu je vítán
Nabízíme:
Výborné finanční podmínky
Jistotu zaměstnání dlouhodobého charakteru
Velmi samostatnou, zajímavou a různorodou náplň práce
Zaměstnanecké benefity
Zaškolení na pozici a možnost absolvování dalších odborných kurzů
Pravidelné místo výkonu práce v kanceláři v historickém centru Prahy (parkování zajištěné)
Možnost nástupu IHNED, nebo později podle Vašich možností
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení pro tuto pozici, mi prosím neváhejte poslat Váš strukturovaný životopis a motivační dopis pro tuto pozici.
Jedná se o samostatnou, velmi zodpovědnou a různorodou práci.
Nástup možný ihned po dohodě.
Náplň práce:
Vyřizování korespondence, smluvní administrativa
Starost o 2 nemovitosti v historickém centru Prahy
Zajišťování nových nájemníků
Dohlížení na rekonstrukce, jednání a kontrola dodavatelů
Sledování a zajišťování pravidelných revizí
Vyhodnocování výnosů
Vyřizování záležitostí na úřadech
Příprava podkladů pro externí účetní
Sledování příchozích a potvrzování odchozích plateb
Zajišťování servisu a ostatní agendy kolem automobilového parku (5 vozidel)
Zápisy z jednání
Ostatní agenda související s agendou Family Office
Požadujeme:
VŠ vzdělání (ekonomického směru je výhodou)
Dobrá orientace v ekonomické oblasti rozvaha, výsledovka, cash-flow
Pečlivost, smysl pro pořádek, dobré organizační schopnosti
Samostatnost, dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
Anglický jazyk na aktivní úrovni (komunikace s nájemníky v anglickém jazyce)
Vítané jsou předchozí zkušenosti na obdobné pozici, popř. Property Manager, Facility Manager
Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - je podmínkou
Kladný vztah ke sportu a ke zdravému životnímu stylu je vítán
Nabízíme:
Výborné finanční podmínky
Jistotu zaměstnání dlouhodobého charakteru
Velmi samostatnou, zajímavou a různorodou náplň práce
Zaměstnanecké benefity
Zaškolení na pozici a možnost absolvování dalších odborných kurzů
Pravidelné místo výkonu práce v kanceláři v historickém centru Prahy (parkování zajištěné)
Možnost nástupu IHNED, nebo později podle Vašich možností
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení pro tuto pozici, mi prosím neváhejte poslat Váš strukturovaný životopis a motivační dopis pro tuto pozici.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Úspěšná obchodní společnost s letitou tradicí v ČR.
Úspěšná obchodní společnost s letitou tradicí v ČR.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4122411
Datum zveřejnění: 14.7.2021
2021-07-14
lokalita: Praha Pozice: Asistent auditora, Ekonom, Facility manager, Finanční analytik, Projektový manažer Společnost: Work Service