Jak Vám poradíme?

Sales Director/Manager for CZ

Work Service

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro svého klienta hledám zkušeného kandidáta/kandidátku pro pozici SALES MANAGER CZ. Jedná se o úspěšnou mezinárodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.

Náplň práce:

Zodpovědnost za řízení a výsledky prodejního oddělení
Vedení týmu 9 obchodních zástupců a podpory prodeje
Podílení se na tvorbě obchodního plánu včetně obratu a ziskové marže
Monitoring plnění plánu prodeje nových a použitých strojů
Zpracovávání pravidelných reportů a výhledů prodeje
Vedení obchodníků a stanovování kritérií pro jejich hodnocení (KPI, CRM)
Zodpovědnost za péči o klíčové zákazníky (pokud není samostatná funkce KAM)
Komunikace s centrálou společnosti a výrobcem v zahraničí
Návrh prodejních kampaní a spolupráce s leasingovými společnostmi
Spolupráce s manažerem servisu při tvoření obchodní strategie
Zodpovědnost za personální obsazení oddělení, školení a rozvoj podřízených

Požadujeme:

VŠ popř. SŠ vzdělání nejlépe v oboru ekonomie - obchod
Víceletá praxe v obchodě na stejné úrovni nebo alespoň KAM
Znalost prostředí a trhu s manipulační a/nebo stavební technikou včetně konkurence je podmínkou
Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem (pravidelné používání slovem i písmem)
Znalost financí obchodní společnosti
Leadership - schopnost efektivně vést a motivovat obchodní tým
Silná osobnost, výborné prezentační a vyjednávací schopnosti
Analytické myšlení, rozhodnost, iniciativa při obhajování či prosazování potřebných změn
Pokročilá znalost práce v programech Outlook, Excel, Word, Power-point, CRM
ŘP sk. B, ochota cestovat, flexibilita

Nabízíme:

Jistota zaměstnání v silné mezinárodní společnosti s letitou tradicí v ČR i v zahraničí
Výborné finanční podmínky
Možnost seberealizace, další vzdělávání
Služební automobil, notebook, iPad, telefon (i k soukromému používání)
5 týdnů placené dovolené, stravenky
Práce na HPP, předpoklad dlouhodobé spolupráce
Místo pracoviště PRAHA
Nástup možný: říjen/listopad 2021, nebo dohodou podle Vašich možností

V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení pro tuto pozici, mi prosím neváhejte zaslat Váš životopis a motivační dopis.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Mezinárodní obchodně servisní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.

Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Adresa společnosti

Work Service Czech s.r.o.
Na poříčí 1079/3a
110 00 Praha 1
http://www.workservice.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Andrea Němcová
Tel.: +420607971327
E-mail: poslat životopis
ID: 4157556  Datum zveřejnění: 8.9.2021