Asistentka s angličtinou - dvousměnný provoz (Praha 4)

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete být centrem komunikace mezi námi a naším zákazníkem? Tváří Yusenu vůči zákazníkovi, tím, kdo se o něj s největší péčí stará?
Baví Vás organizovat, plánovat, komunikovat, řešit? Prostě být pilířem všeho dění? Pak jste náš člověk!

Co u nás budete dělat?
* Budete klíčovým komunikačním uzlem mezi námi a jedním z našich zákazníků. Věnujeme mu velkou péči, proto budete pracovat pouze pro něj.
* Vaším hlavním úkolem bude organizace přeprav – budete počítat, kolik kamionů objednat, aby se všechno poptávané zboží vešlo do návěsu a včas odjelo. K tomu budete potřebovat ladit objednávky se zákazníkem, řešit počty s dispečery, ale i komunikovat s evropskými dodavateli našeho zákazníka.
* Budete řešit všechny nestandardní situace – od dřívější dodávky některých dílů kvůli urgentní objednávce až po poškozené zboží např. při nehodě během transportu.
* Budete spolupracovat s různými odděleními napříč firmou, ať už jde o transport, sklad, koordinaci nakládky a vykládky či management obalů. Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a budete plánovat časy příjezdů a odjezdů jednotlivých dodávek.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Prima tým a férové jednání, kolegové Vás podrží nejen v začátcích
* Různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
* Nadstandardní firemní kulturu: vitaminové balíčky v době chřipek, ovocná smoothie, volnočasové akce pro rodinu…
* 5 týdnů dovolené, stravenky (100Kč plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Pracovní doba je od pondělí do pátku 2 směny (6:00 - 14:15 a 14:05 - 22:20), jakou v tom vidím výhodu - celý týden volno dopoledne a druhý týden volno celé odpoledne :-)

Informace o náboru

* Pokud Vás baví organizovat a domluvíte se anglicky, pak se nebojte, zvládnete to.
* Pro nás je důležitá chuť pracovat a spolehlivost, ty musíte mít v sobě. Všechno ostatní Vás naučíme. Praxe je prima (pokud ji máte, budete ve výhodě), ale rozhodně to není podmínka. Klidně dáme šanci i juniorovi bez zkušeností.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 5ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců

Adresa společnosti

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Kunice 308
25163 Strančice
http://www.yusen-logistics.com/en/europe/czech/czech-careers/cs

Kontakt

Kontaktní osoba: Jana Šumanová
Tel.: +420736751462
E-mail: poslat životopis
ID: 3262266   Datum zveřejnění: 21.8.2019