Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník s AJ pro oddělení plánování (Praha 4)
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Vytváření nových plánů pro zákazníka, spolupráce se zákazníkem při uvádění nových plánů do provozu
* Plánování objemu přepravy, komunikace s dopravci (vše po předchozím řádném vysvětlení a předání od kolegů)
* Zasílání plánů příjezdů zákazníkovi
* Vytváření plánu vyzvedávek a dodání materiálu v období státních svátků a odstávek
* Komunikace s dodavateli, sběr informací od dodavatelů, zasílání informací dodavatelům
* Zasílání objednávek a Pick Up Sheets dopravcům
* Zadávání dat do interního systému. Výstup objednávek ze systému.
* Kontrola faktur přijatých od dopravců
* Zajištění předání všech relevantních informací do oddělení transportu a administrátorům
* Komunikace s automotive zákazníky, podpora pro customer service
* Práce ve 2 směnném provozu od pondělí do pátku (6:00-14:15 a 14:05-22:20)
* Plánování objemu přepravy, komunikace s dopravci (vše po předchozím řádném vysvětlení a předání od kolegů)
* Zasílání plánů příjezdů zákazníkovi
* Vytváření plánu vyzvedávek a dodání materiálu v období státních svátků a odstávek
* Komunikace s dodavateli, sběr informací od dodavatelů, zasílání informací dodavatelům
* Zasílání objednávek a Pick Up Sheets dopravcům
* Zadávání dat do interního systému. Výstup objednávek ze systému.
* Kontrola faktur přijatých od dopravců
* Zajištění předání všech relevantních informací do oddělení transportu a administrátorům
* Komunikace s automotive zákazníky, podpora pro customer service
* Práce ve 2 směnném provozu od pondělí do pátku (6:00-14:15 a 14:05-22:20)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na Praze 4
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na Praze 4
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Komunikativní úroveň AJ
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3712359
Datum zveřejnění: 7.1.2021
2021-01-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Disponent, Expedient, Specialista podpory zákazníků Společnost: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.