Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník s AJ
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Místo práce
Kateřinská, Nové Město, Česko
Kateřinská, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Budete podporou oddělení, čeká vás spousta administrativy a reportů
* Čeká vás spolupráce s odděleními napříč firmou, ať už jde o zákaznický servis, transport a sklad.
* Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a další administrativní podpora našich oddělení.
* Čekají vás různorodé úkoly, ale i pravidelně se opakující činnosti
* Čeká vás spolupráce s odděleními napříč firmou, ať už jde o zákaznický servis, transport a sklad.
* Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a další administrativní podpora našich oddělení.
* Čekají vás různorodé úkoly, ale i pravidelně se opakující činnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na I.P. Pavlova
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na I.P. Pavlova
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Microsoft Outlook - Mírně pokročilý
Microsoft Word - Mírně pokročilý
Microsoft Outlook - Mírně pokročilý
Microsoft Word - Mírně pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Komunikativní úroveň AJ (nejčastěji využívaná v e-mailu)
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3995378
Datum zveřejnění: 6.10.2021
2021-10-06
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Expedient, Specialista podpory zákazníků Společnost: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc