Administrativní podpora oddělení - sledování nakládek a toku materiálu

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Místo práce
Průmyslová zóna Kolín-Ovčáry, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 29 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Koho hledáme?

* Komunikace je Vaší silnou stránkou ? – Čeká Vás denně zejména po telefonu a emailu, ale také osobně
* Domluvíte se anglicky? – Rozhodně nepotřebujeme rodilého mluvčího, ale potřebujeme, abyste se nebáli denních emailů a občasných telefonátů
* Vyhovuje Vám rychlé a akční prostředí?
* Rozumíte si s počítačem (zejména s MS Office)?
* Pokud máte představu o dopravě a materiálovém hospodářství, budete mít jednodušší start. Ale není to podmínkou, rádi Vás vše naučíme

Co Vás u nás čeká?

* Budete klíčovým komunikačním centrem mezi materiálovými disponenty zákazníka a dispečery logistických poskytovatelů
* Budete sledovat nestandardní zásilky a podávat zpětnou vazbu
* Budete řešit všechny abnormality, např. když se zásilka zpozdí, nedojede vůbec nebo dorazí v jiném množství, a reportovat je zákazníkovi
* Budete analyzovat abnormality a navrhovat nápravná opatření
* A čeká Vás i administrativa, protože je potřeba, aby všechno bylo správně zapsané v systému

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabídneme my?

* Práci, která rozhodně není nudná :)
* Profesní růst v rámci firmy, získání zkušeností, možnost učit se
* Tým super kolegů, kteří Vás podrží nejen v začátcích
* Zajímavé finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (stravenky v hodnotě 100Kč/den hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu, BENEFIT kartu v hodnotě 500Kč/měsíc, apod.)

Co ještě je potřeba dodat?

* Pracovní doba: pondělí – pátek, vždy po týdnu střídání ranních , odpoledních a nočních směn (ranní 6:00 – 14:00, odpolední 14:00 – 22:00 , noční 22:00 – 6:00)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - základy

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců

Adresa společnosti

Kontakt

Kontaktní osoba: Jana Šumanová
Tel.: +420736751462
E-mail: poslat životopis
ID: 4019902  Datum zveřejnění: 13.1.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 29 000 Kč/měsíc