Jak Vám poradíme?

Specialista zákaznického servisu s AJ

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 29 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme kolegu/kolegyni na podporu oddělení pro Evropskou Control Tower
Na této pozici se naučíte spoustu zajímavého, budete mít možnost osobního růstu na různé pozice v rámci celého oddělení, či napříč pobočkami.

Náplň práce na kterou se můžete těšit

* Budete podporou oddělení, čeká vás spousta administrativy a reportů v souvislosti s "Brexitem".
* Čeká vás spolupráce s odděleními napříč firmou, ať už jde o zákaznický servis, transport a sklad.
* Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a další administrativní podpora našich oddělení.
* Čekají vás různorodé úkoly, ale i pravidelně se opakující činnosti
* 3 směnný provoz PO - PÁ (6:00-14:15; 14:05-22:20 a 22:05-6:15), 1x za měsíc víkendová směna; dále k tomu vyjde i 1 týden měsíčně volno

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Komunikativní úroveň AJ
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivost, flexibilita a samostatnost
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabídneme my?

* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova Praha - Opatov

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Základy

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců

Adresa společnosti

Kontakt

Kontaktní osoba: Jana Šumanová
Tel.: +420736751462
E-mail: poslat životopis
ID: 4136545  Datum zveřejnění: 22.9.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 29 000 Kč/měsíc