Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Fakturantka / Invoicing controller
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Place of work
Kateřinská 466/40, Nové Město, Česko
Kateřinská 466/40, Nové Město, Česko
Contract type
full-time
full-time
Wage (gross)
From 30 000 Kč/month
From 30 000 Kč/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
* Invoincing Controller ECT pracuje v týmu European Control Tower a spolupracuje s různými lokacemi po Evropě.
* Invoincing Controller zajišťuje, aby provozní data byla v souladu s fakturačními údaji, upravuje změny v systémech, čistí data a kontroluje integritu zdroje dat.
* Připravuje data pro fakturaci, porovnává je s provedenými operacemi na různých místech a zajišťuje, aby všechny činnosti související s měsíční fakturací byly prováděny přesně a včas s provozními a/nebo finančními požadavky.
* Invoicing Controller dohledává chybějící data, spravuje doklady a komunikuje jakýkoli rozdíl se zákazníkem a/nebo odpovědnými zaměstnanci.
* Pracuje s Excelem, TMS (Transport Management System) a dalším specializovaným softwarem.
* Invoincing Controller zajišťuje, aby provozní data byla v souladu s fakturačními údaji, upravuje změny v systémech, čistí data a kontroluje integritu zdroje dat.
* Připravuje data pro fakturaci, porovnává je s provedenými operacemi na různých místech a zajišťuje, aby všechny činnosti související s měsíční fakturací byly prováděny přesně a včas s provozními a/nebo finančními požadavky.
* Invoicing Controller dohledává chybějící data, spravuje doklady a komunikuje jakýkoli rozdíl se zákazníkem a/nebo odpovědnými zaměstnanci.
* Pracuje s Excelem, TMS (Transport Management System) a dalším specializovaným softwarem.
Employee perks, benefits
* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
* Komunikativní úroveň AJ - psaná i mluvená
* Týmový hráč
* Analytické schopnosti
* Smysl pro detail
* Pečlivost, flexibilita a samostatnost
* Excel – uživatelská znalost
* Moderní kancelářská budova I.P. Pavlova
* Týmový hráč
* Analytické schopnosti
* Smysl pro detail
* Pečlivost, flexibilita a samostatnost
* Excel – uživatelská znalost
* Moderní kancelářská budova I.P. Pavlova
Advertiser
Brief description of the company
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Number of employees
250-499 employees
ID: 4173596
Datum zveřejnění: 11.11.2021
2021-11-11
lokalita: Prague Pozice: Administrative Worker, Official, Billing Clerk Společnost: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/month