Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialist(k)a zákaznického servisu
ZAGO s.r.o.
Místo práce
Cejl 40/107, 60200 Brno, Brno - město
Cejl 40/107, 60200 Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
03.09.2017
03.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Každodenní e-mailová a telefonická komunikace s našimi klienty a vyřizování jejich požadavků.
- Komunikace s našimi zahraničními obchodními partnery (Itálie, Francie, Španělsko, Švýcarsko, Čína).
- Dohled nad agendou reklamací – jejich přijetí, evidence, posouzení, hlídání termínů!
- Administrace velkoobchodních objednávek našich klientů.
- Drobné manuální činnosti (např. zabalení balíku s vyřízenou reklamací).
- Komunikace s našimi zahraničními obchodními partnery (Itálie, Francie, Španělsko, Švýcarsko, Čína).
- Dohled nad agendou reklamací – jejich přijetí, evidence, posouzení, hlídání termínů!
- Administrace velkoobchodních objednávek našich klientů.
- Drobné manuální činnosti (např. zabalení balíku s vyřízenou reklamací).
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Úvodní zaškolení - nehodíme tě do toho po hlavě.
- Jazykové vzdělávání - pořád je na čem pracovat.
- Služební cesty do zahraničí - meetingy pro distributory, letos v Luganu, Basileji a Miláně.
- Možnost růstu.
- Zaměstnanecké slevy.
- Smlouva na dobu neurčitou.
- Jazykové vzdělávání - pořád je na čem pracovat.
- Služební cesty do zahraničí - meetingy pro distributory, letos v Luganu, Basileji a Miláně.
- Možnost růstu.
- Zaměstnanecké slevy.
- Smlouva na dobu neurčitou.
Informace o náboru
Budeme se těšit na Tvou odpověď.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jaký/á bys měl/a být:
- Komunikativní a samostatný/á - umíš si vyhledat informace, nebojíš se zvednout telefon a řešit úkoly.
- Zodpovědný/á a spolehlivý/á - reklamace má svou zákonnou lhůtu.
- Zkušenosti ze zákaznického servisu (i call centra) jsou pro nás velkou výhodou.
- Tvůj cit pro češtinu a tvé vyjadřovací schopnosti jsou na vysoké úrovni.
- Angličtina je tvůj druhý jazyk a běžně jej v komunikaci používáš.
- Znalost italštiny ti bude výhodou.
- Nemusíš excelovat v Excelu, ale jeho znalost ti určitě usnadní práci.
- Komunikativní a samostatný/á - umíš si vyhledat informace, nebojíš se zvednout telefon a řešit úkoly.
- Zodpovědný/á a spolehlivý/á - reklamace má svou zákonnou lhůtu.
- Zkušenosti ze zákaznického servisu (i call centra) jsou pro nás velkou výhodou.
- Tvůj cit pro češtinu a tvé vyjadřovací schopnosti jsou na vysoké úrovni.
- Angličtina je tvůj druhý jazyk a běžně jej v komunikaci používáš.
- Znalost italštiny ti bude výhodou.
- Nemusíš excelovat v Excelu, ale jeho znalost ti určitě usnadní práci.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ZAGO s.r.o. – česká firma s italským nádechem, která od roku 2011 rozvíjí svůj potenciál na trhu s hodinkami a šperky. Na český a slovenský trh dodáváme ve výhradním zastoupení hodinky značek NAUTICA, VERSUS VERSACE, PIERRE LANNIER, SECTOR a další.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3172536
Datum zveřejnění: 1.9.2017
2017-09-01
lokalita: Brno - město Pozice: Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Společnost: ZAGO s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou