Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka vedoucího poradce bez nabídky a prodeje
Zavoláme s.r.o.
Místo práce
Bašty 413/2, Brno-střed-Brno-město, Česko
Bašty 413/2, Brno-střed-Brno-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
04.11.2018
04.11.2018
Mzdové podmínky (brutto)
25000
25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme asistentku, která bude aktivně telefonovat s klienty a řešit s nimi termíny schůzek. Práce bude vykonávána v prostorách naší kanceláře v centru Brna.Sjednávání schůzek pro obchodníky s kompetentními osobami v dostatečném množství, kvalitě a s logickým trasováním.
Nejde o prodej produktů ani nabídku.
Nejde o prodej produktů ani nabídku.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Profesní ROZVOJ a získávání kvalitních obchodních zkušeností
- Pracovní příležitost pro absolventy, kteří chtějí začít budovat svou kariéru v obchodním .
- Kompletní zaškolení.
- Jistý fixní plat, mzdové rozpětí:od 25 000 - 35 000 Kč/měsíc + bonusy.
- možnost práce i o víkendu, z domova.
- portfolio zaměstnaneckých benefitů (telefon, přispěvek na paušal).
- Pracoviště v centru Brna.
- Zázemí stabilní společnosti.
- Pracovní příležitost pro absolventy, kteří chtějí začít budovat svou kariéru v obchodním .
- Kompletní zaškolení.
- Jistý fixní plat, mzdové rozpětí:od 25 000 - 35 000 Kč/měsíc + bonusy.
- možnost práce i o víkendu, z domova.
- portfolio zaměstnaneckých benefitů (telefon, přispěvek na paušal).
- Pracoviště v centru Brna.
- Zázemí stabilní společnosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Vzdělání v oboru
Administrativa
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Velmi dobré komunikační dovednosti.
- Samostatnost, zodpovědnost- Schopnost pohotově reagovat a nabídnout alternativní řešení.
- Ctižádostivost a touha být tím NEJLEPŠÍM.
- Praxe v komunikaci po telefonu či prodeji výhodou, nikoliv však podmínkou (vše, co budete pro práci potřebovat, vás rádi naučíme.
- Samostatnost, zodpovědnost- Schopnost pohotově reagovat a nabídnout alternativní řešení.
- Ctižádostivost a touha být tím NEJLEPŠÍM.
- Praxe v komunikaci po telefonu či prodeji výhodou, nikoliv však podmínkou (vše, co budete pro práci potřebovat, vás rádi naučíme.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme profesionální callcentrum, které domluvá schůzky obchodním zástupcům.
ID: 3527036
Datum zveřejnění: 29.10.2018
2018-10-29
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka, Telefonní operátor Společnost: Zavoláme s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000