Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákaznické podpory
ABRA Software a.s.
Místo práce
Jeremiášova 1422/7b, 155 00 Praha 13, Praha
Jeremiášova 1422/7b, 155 00 Praha 13, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2016
01.11.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
* Naslouchat našim uživatelům, kteří používají produkty a služby naší společnosti.
* Předávat informace a dobré rady jak po telefonu, tak písemně, popř. pomocí vzdáleného přístupu.
* Naslouchat našim uživatelům, kteří používají produkty a služby naší společnosti.
* Předávat informace a dobré rady jak po telefonu, tak písemně, popř. pomocí vzdáleného přístupu.
Zaměstnanecké výhody, benefity
A co získáte?
* Individuální vzdělávací plán a spolupráci s profesionály.
* Motivující finanční hodnocení.
* Zaměstnanecké benefity (Benefit Plus, výuka jazyků, notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům, firemní autopůjčovna, občerstvení na pracovišti, FIT stezka).
* Příspěvek na zdravý oběd od farmářů přímo v naší firemní jídelně (Jídlo zajišťuje Restaurace Inspirace).
* Práci na plný úvazek v příjemném pracovním prostředí.
* Místo výkonu práce v Praze.
* Individuální vzdělávací plán a spolupráci s profesionály.
* Motivující finanční hodnocení.
* Zaměstnanecké benefity (Benefit Plus, výuka jazyků, notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům, firemní autopůjčovna, občerstvení na pracovišti, FIT stezka).
* Příspěvek na zdravý oběd od farmářů přímo v naší firemní jídelně (Jídlo zajišťuje Restaurace Inspirace).
* Práci na plný úvazek v příjemném pracovním prostředí.
* Místo výkonu práce v Praze.
Informace o náboru
https://www.abra.eu/kariera/volne-pozice/pracovnik-zakaznicke-podpory
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Ostatní znalosti
Podvojné účetnictví - Základy
Oracle PL/SQL - Základy
Oracle PL/SQL - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
* Schopnost dobře vedené telefonické a písemné komunikace i ve stresových situacích.
* Praxe na obdobné pozici nebo praxi v ekonomce, účetnictví nebo podnikových procesech.
* Pozitivní myšlení a vstřícnost směrem k zákazníkům.
* Znalost OS Windows a práci s programy MS Office a OpenOffice.
* SŠ vzdělání se zaměřením na ekonomii, obchod či podnikové procesy nebo praxi na obdobné pozici.
Oceníme:
* Schopnost algoritmizace.
* Základní znalost SQL a programování.
* Pokud jste někdy aktivně využívali ERP systém při výrobě, obchodu nebo ve skladovém hospodářství.
* Schopnost dobře vedené telefonické a písemné komunikace i ve stresových situacích.
* Praxe na obdobné pozici nebo praxi v ekonomce, účetnictví nebo podnikových procesech.
* Pozitivní myšlení a vstřícnost směrem k zákazníkům.
* Znalost OS Windows a práci s programy MS Office a OpenOffice.
* SŠ vzdělání se zaměřením na ekonomii, obchod či podnikové procesy nebo praxi na obdobné pozici.
Oceníme:
* Schopnost algoritmizace.
* Základní znalost SQL a programování.
* Pokud jste někdy aktivně využívali ERP systém při výrobě, obchodu nebo ve skladovém hospodářství.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ABRA Software je dynamická softwarová firma, která se zabývá vývojem a prodejem informačních systémů pro firmy všech velikostí a poskytováním souvisejících služeb. V tomto oboru patříme ke špičce, klademe velký důraz na kvalitní pracovní podmínky, dbáme na dobré pracovní zázemí, příjemné prostředí a lidský přístup.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2761024
Dátum zverejnenia: 11.10.2016
2016-10-11
lokalita: Praha Pozícia: Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: ABRA Software a.s.