Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovníci call centra se znalostí českého a slovenského jazyka:
Abramo Deutschland GmbH
Place of work
Berlin, Germany
Berlin, Germany
Contract type
full-time
full-time
Start date
16.07.2018
16.07.2018
Wage (gross)
1540 euro + 500 euro rewards
1540 euro + 500 euro rewards
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Projekt:
Abramo Deutschland GmbH: jsme solidní, dynamická a mezinárodní společnost aktivní v oblasti kontaktních středisek (outsourcing – využívání subdodavatelských vztahů). Zejména vykonáváme zákaznickou službu pro multi-věrnostní program. Služba se uskutečňuje v češtině a slovenštině. Přes vnitřní službu (back-office) pečujeme o naše zákazníky ohledně záležitostí (problémů) sbírání bodů na kartě zákazníka nebo ohledně žádosti o věrnostní dárky a jejich dodávání.
Abramo Deutschland GmbH: jsme solidní, dynamická a mezinárodní společnost aktivní v oblasti kontaktních středisek (outsourcing – využívání subdodavatelských vztahů). Zejména vykonáváme zákaznickou službu pro multi-věrnostní program. Služba se uskutečňuje v češtině a slovenštině. Přes vnitřní službu (back-office) pečujeme o naše zákazníky ohledně záležitostí (problémů) sbírání bodů na kartě zákazníka nebo ohledně žádosti o věrnostní dárky a jejich dodávání.
Employee perks, benefits
Naše nabídka:
• Příjemné pracovní prostředí
• Týmová práce v prostředí, kde se vzájemně podporujeme a pomáháme si
• Multikulturní pracovní skupina, ve které jsou integrita a rozdíl základními hodnotami
• Tréninkové kurzy s kvalifikovaným personálem
• Zdarma kurzy angličtiny a němčiny
• Výborné spojení na veřejnou dopravu
• Flexibilní pracovní doba
• Plat odpovídající německému standardu a dvouměsíční smlouva
• Výkonnostní bonusy za dosahování stanovených cílů
• Nepracovní víkend (volná sobota a neděle)
• Placené ubytování na dva měsíce v ubytovně nebo společném apartmá
• Doprava z České republiky nebo Slovenska do Berlína autobusem nebo vlakem
* Kariérní příležitosti:
• Příjemné pracovní prostředí
• Týmová práce v prostředí, kde se vzájemně podporujeme a pomáháme si
• Multikulturní pracovní skupina, ve které jsou integrita a rozdíl základními hodnotami
• Tréninkové kurzy s kvalifikovaným personálem
• Zdarma kurzy angličtiny a němčiny
• Výborné spojení na veřejnou dopravu
• Flexibilní pracovní doba
• Plat odpovídající německému standardu a dvouměsíční smlouva
• Výkonnostní bonusy za dosahování stanovených cílů
• Nepracovní víkend (volná sobota a neděle)
• Placené ubytování na dva měsíce v ubytovně nebo společném apartmá
• Doprava z České republiky nebo Slovenska do Berlína autobusem nebo vlakem
* Kariérní příležitosti:
Information about the selection process
Pošlete Váš životopis na [email protected] ohledně pozice, o kterou se ucházíte. Je rovněž velmi důležité označit v předmětu e-mailu místo nebo bydliště.
Osoba zodpovědná za přijímání pracovníků
Sellitti Ottavia
Osoba zodpovědná za přijímání pracovníků
Sellitti Ottavia
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Follow-up/Higher Professional Education
Language skills
Czech - Proficiency (C2) or Slovak - Proficiency (C2) or German - Intermediate (B1) or English - Intermediate (B1)
Personality requirements and skills
Váš profil
Náš telefonický konzultant musí mít tyto dovednosti:
• Orientace na zákazníka
• Dobré komunikační dovednosti (slovem i písmem)
• Skvělé zvládání stížností
• Motivace zastávat tuto úlohu
• Orientace na řešení
• Průměrná znalost angličtiny nebo němčiny na úrovni B1
• Zkušenost se zákaznickou službou
• Znalost a zkušenost s věrnostními programy
• Znalost kontaktních středisek nebo zákaznické podpory je přednostním požadavkem.
Náš telefonický konzultant musí mít tyto dovednosti:
• Orientace na zákazníka
• Dobré komunikační dovednosti (slovem i písmem)
• Skvělé zvládání stížností
• Motivace zastávat tuto úlohu
• Orientace na řešení
• Průměrná znalost angličtiny nebo němčiny na úrovni B1
• Zkušenost se zákaznickou službou
• Znalost a zkušenost s věrnostními programy
• Znalost kontaktních středisek nebo zákaznické podpory je přednostním požadavkem.
Advertiser
Brief description of the company
Projektbeschreibung
Abramo Deutschland GmbH : Wir sind ein solides, dynamisches und internationales Unternehmen, das im Contact Center Bereich aktiv ist.
Abramo Deutschland GmbH : Wir sind ein solides, dynamisches und internationales Unternehmen, das im Contact Center Bereich aktiv ist.
Number of employees
5-9 employees
ID: 3412381
Dátum zverejnenia: 1.7.2018
2018-07-01
lokalita: Germany Pozícia: Call Operator Spoločnosť: Abramo Deutschland GmbH
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1540 euro + 500 euro rewards