Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Payroll administrator pro Adecco
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha - u metra Hradčanská, Praha - západ
Praha - u metra Hradčanská, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody
20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme dynamického a zodpovědného člověka se zkušenostmi se zpracováním mezd a orientací v mzdově-personální legislativě.
Máte možnost být součástí projektového týmu, který se orientuje na našeho významného a velmi prestižního zahraničního klienta, společnost Amazon.
NÁPLŇ PRÁCE:
• ZPRACOVÁNÍ A KONTROLA MEZD ZAMĚSTNANCŮ
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• každodenní komunikace s klientem a agenturními zaměstnanci (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Navision, Excel – reporting včetně ad hoc požadavků
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
Máte možnost být součástí projektového týmu, který se orientuje na našeho významného a velmi prestižního zahraničního klienta, společnost Amazon.
NÁPLŇ PRÁCE:
• ZPRACOVÁNÍ A KONTROLA MEZD ZAMĚSTNANCŮ
• odpovědnost za správu dat a podkladů pro mzdy
• každodenní komunikace s klientem a agenturními zaměstnanci (kontrola dat, docházek, výplatních pásek, řešení dotazů/problémů se mzdami atd.)
• komunikace s orgány státní správy (ÚP, MÚ, pojišťovny aj.)
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v týmu, schopnost zastupitelnosti
• orientace v mzdově-personální legislativě
• každodenní práce v programu Navision, Excel – reporting včetně ad hoc požadavků
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci pro společnost Adecco, celosvětového leadra na trhu personálních společností
• příjemné pracovní prostředí - nová vybavená kancelář v Praha – Hradčany
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody
• práci pro společnost Adecco, celosvětového leadra na trhu personálních společností
• příjemné pracovní prostředí - nová vybavená kancelář v Praha – Hradčany
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na HPP
• nástup ASAP / dle dohody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se samostatným zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, mzdy, účetnictví, personalistika apod.
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• zkušenosti se samostatným zpracováním podkladů pro mzdy a znalost zákoníku práce
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2240104
Dátum zverejnenia: 31.8.2015
2015-08-31
lokalita: Praha - západ Pozícia: HR generalist, Mzdový účetní, Personalista, Specialista odměňování a benefitů Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody