Referentka zákaznických služeb – nástup ihned (Olomouc)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Zodpovědnost za komunikace se zákazníky (i v anglickém jazyce)
• Zodpovědnost za cenové nabídky a kalkulace, kupní smlouvy, zpracování zakázky
• Zodpovědnost za sledování skladových zásob u zákazníků
• Zodpovědnost za sledování pohledávek
• Spolupráce s obchodním a finančním oddělením, výrobou, dispečerem dopravy
• Vedení příslušné dokumentace

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavé finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned

Informace o náboru

V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve wordu na email [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.

Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba papíru, papírenských výrobků

Hledáte novou výzvu?

Přijmete naši výzvu a pošlete nám Váš životopis na pozici pro mezinárodní firmu, působící v 34 zemích, orientovaná na svůj cíl vytvářet co nejlepší řešení pro své zákazníky, která hledá právě Vás – spolehlivého, flexibilního, aktivního kandidáta na pozici:

REFERENT/KA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenosti z obdobné pozice VÝHODOU
• Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Znalost MS Office
• Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
• Rozhodnost, schopnost najít řešení

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2617293  Dátum zverejnenia: 31.10.2016