Interní auditor

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Podílení se na zlepšování systému managementu kvality (QMS)
- Příprava a sledování Programu interních auditů na základě nastavených standardů (AS 9100 a EASA Part 21 G / Part 21 J)
- Provádění a dokumentování interních auditů na základě nastavených standardů (AS 9100 a EASA Part 21 G / Part 21 J)
- Zjišťování odchylek a navrhování změn v interní dokumentaci
- Řízení databáze nálezů z interních i externích auditů, vč. preventivních a nápravných opatření na základě analýz a výsledků z interních auditů
- Reportování plnění Programu interních auditů
- Reportování zjištěných výsledků auditů
- Reportování stavu akcí vyplývajících z nálezů interních auditů
- Spolupráce při řešení úkolů souvisejících s oblastí QMS
- Účast při externích auditech

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Jazykové a profesní vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- dotované závodní stravování
- pololetní a roční Bonusy/prémie
- příspěvek na dojíždění
- zaměstnanecký program Kafetéria
- velké množství sportovních a kulturních akcí, aj.

Informace o náboru

ODVĚTVÍ: kvalita
LOKALITA: Plzeň
NÁSTUP: dle domluvy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Minimálně středoškolské vzdělání
- Středně pokročilou znalost angličtiny
- Znalost standardů kvality (ISO 9001, AS 9100, ISO TS/IATF 16949)
- Znalost nástrojů řízení kvality (5 Why, 8D report, Paretův diagram, Ishikava)
- Zkušenost s prováděním interních auditů
- MS Office na pokročilé úrovni

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3391129  Dátum zverejnenia: 19.1.2019