Baví tě komunikace?Máš zkušenosti z call centra?Hledáme právě tebe, nástup do kmene

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Karviná, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme nové posily na zákaznické centrum pro významnou a stabilní společnost zabývající se dodávkou energii. Pokud Vás baví telefonní komunikace, péče o stávající zákazníky a nebráníte se nabízení a prodeji nových produktů, je to nabídka přímo pro Vás.
- přijímaní hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků
- zjišťování potřeb zákazníků, vyhledávání nejlepšího řešení a následné představování konkrétních produktů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- nástup přímo do kmene společnosti
- výborné platové podmínky (fixní mzda od 17 000 Kč do 19 000 Kč+ variabilní složka)
- práci na osmi hodinové směny
- týden dovolené navíc nad rámec zákona+ 3 dny osobního volna
- stravenky v hodnotě 100 Kč za každý odpracovaný den
- balíček benefitů ve výší 27 000 Kč (příspěvek na pojištění, jazykové kurzy, sport, kulturu, apod.)
- dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- zázemí silné a stabilní společnosti
- práci jen pět dní v týdnu
- možnost kariérního růstu
- zaškolení na danou pozici v délce 10- ti týdnů

Informace o náboru

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu

Stabilní firma s dlouholetou tradicí, která se zabývá především dodávkou zemního plynu a elektřiny, distribuci plynu, skladování plynu v podzemních zásobnících a výrobě tepla a elektřiny.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- výborné komunikační dovednosti
- praxe z oblasti prodeje a telefonní komunikace se zákazníky výhodou
- uživatelskou znalost práce s počítačem
- ochotu pracovat v rozmezí od 6:00 do 22:00 (práce 8 hodin denně)
- ochotu pracovat jeden až dva víkendové dny v měsíci
- chuť učit se novým věcem a zdokonalovat se
- zodpovědný přístup k práci
- chuť vyhledávat nejlepší řešení pro zákazníky a prodat jim to, co nejlépe splní jejích požadavky a očekávání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3407703  Dátum zverejnenia: 1.6.2018