Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor retenčního centra
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30000
30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
zpracovávání objednávek
- zpracování pohledávek a upomínek
- zpracování příchozích emailu, pošty, zboží
- další administrativní činnost
- prodejní dovednost - udržení stávajících klientů u společnosti
- zpracování pohledávek a upomínek
- zpracování příchozích emailu, pošty, zboží
- další administrativní činnost
- prodejní dovednost - udržení stávajících klientů u společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
zázemí stále rozvíjející se společnosti
- osobní přístup k zaměstnanci - jsme malý kolektiv
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- osvěžení a občerstvení na pracovišti
- dovolená navíc
- sick days
- HPP
- osobní přístup k zaměstnanci - jsme malý kolektiv
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- osvěžení a občerstvení na pracovišti
- dovolená navíc
- sick days
- HPP
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků
Dynamická a stále se rozvíjející společnost působící na českém trhu již řadu let.
Dynamická a stále se rozvíjející společnost působící na českém trhu již řadu let.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
zákaznický servis
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- výborné prodejní a komunikační dovednosti jsou u nás NUTNOSTÍ!
- schopnost organizace práce
- aktivní přístup k práci, loajalita
- zkušenost s prací v telemarketingu či v zák. servisu min. 2 roky PODMÍNKOU
- schopnost organizace práce
- aktivní přístup k práci, loajalita
- zkušenost s prací v telemarketingu či v zák. servisu min. 2 roky PODMÍNKOU
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3458335
Dátum zverejnenia: 27.7.2018
2018-07-27
lokalita: Praha Pozícia: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 30000