HR / Customer service - angličtina + němčina

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.10.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Job description:

▪ Handle incoming phone calls, live chats and receive and process incoming work through a ticket management system
▪ Use procedures, policy manuals, knowledge management, and other reference materials to assist in answering and resolving employee/manager inquiries
▪ Communicate Human Resources and other related, policies, procedures, and government regulations
▪ Forward employee to functional specialists when in-depth functional knowledge is required
▪ Document all employee inquiries and issues
▪ Conduct frequent review of Frequently Asked Questions, policies, procedures to identify steps needed to answer customer inquiries
▪ Report unusual events

What we need?

▪ English + German advanced knowledge (corporate language)
▪ HR SSC experience is a great advantage
▪ Knowledge of other language (Polish, Italian, Dutch, French, ...) is an advantage
▪ Experience in customer service, call centers and in corporate environment is an advantage
▪ Good computer skills (Microsoft Office, in particular Excel, Word, and PowerPoint)
▪ Communication skills with a strong customer service attitude
▪ Ability to prioritize and multitask

Zaměstnanecké výhody, benefity

What can we offer to you?

▪ Motivating salary
▪ Friendly and multinational team
▪ Opportunities for professional development and career growth
▪ Nice atmosphere
▪ 25 days of vacation + 2 sick days
▪ Many company activities (massages, workshops, team-buildings)
▪ Relax room
▪ Start date immediately (1.10.2018 latest)
▪ Attractive location Brno-center

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Currently, we are seeking qualified candidates for an HR Operations, Customer Service Representative to join global HR organization. This position is responsible for providing employee assistance (via phone, live chat, email) with inquiries related to Human Resources and related policies, procedures, and transactions using HR systems, service center technologies / knowledgeware within the HR Operations Center.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

zákaznický servis

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3487186  Dátum zverejnenia: 7.9.2018