Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista zákaznické podpory v HR - angličtina+němčina
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2018
01.12.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme posily do rozšiřujícího se HR oddělení do Shared Services Centra v Brně (pro našeho milého klienta :-) ).
Ovládáš ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni?
V multikulturním prostředí se cítíš jako ryba ve vodě?
Jsi komunikativní a máš prozákaznický přístup?
Ano? Pak hledáme právě Tebe! :-)
Co bude Tvojí náplní práce:
- aktivní podpora kolegů ze zahraničních poboček v německy mluvících zemích v HR záležitostech (přes telefon, e-mail, skype, life chat)
- používání příruček a dalších materiálů, které ti pomůžou při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
- dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
- průzkum a dokumentace často kladených otázek (FAQ) + vypracování zásad a postupů, které budou sloužit k zodpovězení dotazů zákazníků (zaměstnanců)
- hlášení neobvyklých událostí a reportování team leaderovi
Jako správný/á kandidát/ka bys měl/a:
- ovládat ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni (oba jazyky minimálně na úrovni na B2)
- mít zkušenost ze zákaznického servisu, z call centra, SSC nebo korporátního prostředí (výhodou)
- mít znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word a PowerPoint)
- mít dobré komunikační schopnosti a silný prozákaznický přístup
Ovládáš ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni?
V multikulturním prostředí se cítíš jako ryba ve vodě?
Jsi komunikativní a máš prozákaznický přístup?
Ano? Pak hledáme právě Tebe! :-)
Co bude Tvojí náplní práce:
- aktivní podpora kolegů ze zahraničních poboček v německy mluvících zemích v HR záležitostech (přes telefon, e-mail, skype, life chat)
- používání příruček a dalších materiálů, které ti pomůžou při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
- dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
- průzkum a dokumentace často kladených otázek (FAQ) + vypracování zásad a postupů, které budou sloužit k zodpovězení dotazů zákazníků (zaměstnanců)
- hlášení neobvyklých událostí a reportování team leaderovi
Jako správný/á kandidát/ka bys měl/a:
- ovládat ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni (oba jazyky minimálně na úrovni na B2)
- mít zkušenost ze zákaznického servisu, z call centra, SSC nebo korporátního prostředí (výhodou)
- mít znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word a PowerPoint)
- mít dobré komunikační schopnosti a silný prozákaznický přístup
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- příspěvek na jazykové kurzy
- přátelský multikulturní tým
- moderní příjemné prostředí
- firemní akce - workshopy, snídaně, jóga
- relax room
a spousta dalších benefitů
- stravenky
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- příspěvek na jazykové kurzy
- přátelský multikulturní tým
- moderní příjemné prostředí
- firemní akce - workshopy, snídaně, jóga
- relax room
a spousta dalších benefitů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Shared Services Center
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: BRNO-STŘED
Shared Services Center
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: BRNO-STŘED
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3531279
Dátum zverejnenia: 5.11.2018
2018-11-05
lokalita: Jihomoravský kraj Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.