Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Client Support s AJ
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Péče o přiděleného klienta ze Skandinávie
- Zodpovědnost za včasné zpracování objednávek, dotazů, reklamací a dalších požadavků zákazníka v oblasti logistiky.
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Reportování nadřízenému pracovníkovi
- Zodpovědnost za včasné zpracování objednávek, dotazů, reklamací a dalších požadavků zákazníka v oblasti logistiky.
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Reportování nadřízenému pracovníkovi
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zajímavou pracovní náplň ve firmě s pozitivní firemní kulturou
- 5 týdnů dovolené
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
- 5 týdnů dovolené
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Anglický jazyk – výborná znalost (každodenní komunikace se zákazníkem, e-maily, telefonické hovory)
- Dobré komunikační schopnosti
- Orientace na zákazníka
- Pokročilá znalost MS Office – Excel, Outlook
- Schopnost práce pod tlakem
- Ochota 1-2x ročně vycestovat za zákazníkem do Skandinávie
- Zkušenosti ze zákaznického prostředí a logistiky jsou velkou výhodou
- Dobré komunikační schopnosti
- Orientace na zákazníka
- Pokročilá znalost MS Office – Excel, Outlook
- Schopnost práce pod tlakem
- Ochota 1-2x ročně vycestovat za zákazníkem do Skandinávie
- Zkušenosti ze zákaznického prostředí a logistiky jsou velkou výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3623855
Dátum zverejnenia: 18.3.2019
2019-03-18
lokalita: Plzeň - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.