Supervizor týmu klientského centra

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete využít svůj přirozený talent pro vedení a povzbuzování lidí?
Mít vidinu profesního i osobního růstu?
Zdarma chodit cvičit a po práci si s kolegy zajít na pivo (které několikrát do roka zaplatí firma :-) )?
Skvělé, v tom případě Vás určitě zaujme pozice SUPERVIZOR TÝMU KLIENTSKÉHO CENTRA!

Na této pozici budete:
- mít zodpovědnost za svěřený projekt
- vést a motivovat tým operátorů
- koordinovat aktivity týmu a jejich výsledky
- zajišťovat školení, workshopy a další vzdělávací aktivity pro operátory
- mít zodpovědnost za řešení vzniklých problémů
- reportovat projektovému manažerovi
- pořádat neformální "utužovací" akce pro svůj tým

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost kariérního růstu
- fixní mzdu + výkonnostní bonusy
- školení, vzdělávací semináře
- tým mladých a přátelských kolegů
- plně hrazená Multisport karta
- 26 dní volna
- příspěvky na stravování
- zvýhodněné tarify
- pravidelné firemní akce - teambuildingy, tématické party, grilovačky
- relax koutek

Místo výkonu práce: Brno nebo Olomouc

Informace o náboru

POZICI OBSAZUJEME PRO BRNO A OLOMOUC

Oslovila Vás tato nabídka? Výborně, v tom případě se budu těšit na Váš životopis na emailu alzbeta.cerna"zavináč"adecco.com!

Kdybych se Vám do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byla dána přednost jiným kandidátům.
Děkuju za pochopení.
Alžběta

Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

call centrum / klientské centrum

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co je pro nás důležité, abyste měl/a:
- min. 1 rok zkušenost na pozici vedoucího týmu/ asistenta vedoucího v call centru / kontaktním /zákaznickém centru /SSC
- schopnost vést a motivovat tým
- ukončené středoškolské vzdělání
- velmi dobré komunikační dovednosti
- zaměření na výsledek a na tým

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3683614  Dátum zverejnenia: 31.5.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 25 000 - 35 000 Kč/měsíc